掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

方力申:方力申認好感觸 講Stephy愈講愈心酸 __,Stephy,方力申,鄧麗欣,

小方同Stephy唔經唔覺分手一年,佢話:「梗係感觸啦!」藝人方力申(小方)、鄧麗欣(Stephy)與任賢齊(小齊)出席第五屆揹水一戰比賽,舊情人小方 ...


小方同Stephy唔經唔覺分手一年,佢話:「梗係感觸」藝人方力申(小方)、鄧麗欣(Stephy)與任賢齊(小齊)出席第五屆揹水一戰比賽,舊情人小方 ...


小方同Stephy唔經唔覺分手一年,佢話:「梗係感觸」

藝人方力申(小方)、鄧麗欣(Stephy)與任賢齊(小齊)出席第五屆揹水一戰比賽,舊情人小方與Stephy初時表現有點避忌,未肯應記者要求合照。大會先叫小方上台,然後才到Stephy和小齊,小方遞咪給Stephy,但二人在台上幾乎沒有眼神接觸。小方用手機拉眾人自拍恭賀片給曹星如,並叫他下屆一起跑。到起步禮時,三人與點滴是生命會長李彩芬合照,雖然小方與Stephy中間隔了會長,但兩人搭着會長時卻難得地搭到對方的手!

唔想喺鏡前做戲

訪問時,記者笑指小方今天要力追比他先出發比賽的Stephy,他笑言:「頭先幾次都引我講呢個字,爭15分鐘喎。隨緣啦呢啲嘢,我哋係一隊完成比賽㗎嘛,我仲要照顧會長同小齊,我又冇練,所以以體驗山區農民每日揹水嘅生活為主。」他表示擔任大使8年,以往探訪過幾次,知道很辛苦:「今年唔講成績,唔使咁快,見到(Stephy)咪見囉。(你哋冇乜交流?)係呀,少啲,鏡頭面前、人群面前更加少,我哋好真實,從來都唔做戲,所以更加唔知點做,講嘢又唔知點,唔講嘢又唔知點。」

懷念回憶多過個人

提到大合照時二人的手有搭着,小方卻指不知道:「係咩?有搭住咩?我唔知喎。(冇感覺?)真係唔知。(隻手太熟?)慣咗。冇揈開?咁幾好,幾有禮貌。冇感覺,咁得意?要睇番慢鏡,唔記得。」談到分手一周年,他直言覺得很快,有看粉絲在社交平台tag他們的post,覺得粉絲很長情。問到他是否長情?他說:「唔講咁多啦,冇力跑呀。(感觸?)梗係有啦。(心酸?)本來冇,你愈講愈有,唔好再講。有句說話,你好多時係懷念個回憶,多過懷念個人或者件事。人會move on,但回憶喺腦海,會愈嚟愈淡,但始終都會記得,但冇得留住一個人,無論愛人定親人都好。你咁問,諗番都係咁多年嘅回憶囉。」

有同Paco傾續約

至於與公司約滿兩個月,他坦言有傾過:「我同Paco(黃柏高)咁多年,佢睇住我大,到我簽咗內地公司,3年再返香港,都有分開過。後尾冇續約,佢都話個圈好細,我都繼續有機會拍佢嘅電影同合作。」他強調關係一直很好,但暫時未有新去向,Paco有給他空間作不同發展,自己不急於找合作夥伴。問到會否與Stephy合作開公司?他說:「梗係唔會啦,以前都講過,我哋工作上都係佢有佢做,我有我做,冇理由依家合作開公司。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!