掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

【為咗隻襪】陳小春又鬧喊個仔 應采兒爆4歲Jasper唔想錄《爸爸》 __,小春,應采兒,陳小春,

「明天又要出發了,Jasper說:『啊?又要去?(淚)』他一臉的不願意。我和他爸說:『多說中文』其實我也不明白…他爸明明英文不好..為什麼要狂說呢?他 ...


「明天又要出發了,Jasper說:『啊?又要去?(淚)』 他一臉的不願意。我和他爸說:『多說中文』其實我也不明白…他爸明明英文不好.. 為什麼要狂說呢?他是怕他的港普Jasper聽不懂?唉……」

繼上次烈女應采兒喺微博爆seed話囝囝「腿短不是他的錯啊」,隔空鬧爆老公陳小春做咩事呼喝小春子之後,前日又爆了…

一係就唔曝光,一曝就嚟個全相——真人騷。陳小春今次帶埋寶貝仔Jasper一齊參加大陸親子節目《爸爸去哪兒》第五季。平時忙於搵食嘅陳小春,難得可以寓工作於家庭樂,同Jasper爭取時間共處,但磨合都需要時間,有時陳小春會對Jasper非常嚴厲,不時動怒鬧佢,就連行得慢,陳小春都會鬧,結果Jasper問佢:'Can you stop angry now(你可以不要生氣了嗎)?'陳小春先至驚覺自己太嚴格,當場向兒子道歉。而呢個畫面亦登上微博熱搜榜。

Jasper楚楚可憐嘅樣,亦令人心痛。話口未完,又嚟。Jasper穿襪唔著鞋行,陳小春指住床怒吼:「你穿著襪子!上床!」嚇到Jasper呆咗。

然後陳小春再大聲講一次:「Go to bed!」

又話:'Your socks!'再用普通話問:「會不會髒髒?」Jasper點點頭,一臉委屈…

陳小春於是英普夾雜,反覆咁話:I am not angry…Jasper,why you do that?'然後Jasper開始喊…陳小春拍一拍張床,話:'Come…sit here'Jasper抬頭望住佢,陳小春繼續講英文:'I am not angry,but why you you you…do that?Why?'又向兒子道歉…

Jasper解釋自己係想拎水飲…於是陳小春又輕聲解釋謂唔係想發脾氣,只係驚對襪整污糟。

就係咁,永劫循環一樣:

陳小春怒喝→Jasper驚驚→陳小春道歉→上微博搜尋榜

每個小朋友都唔想自己俾爸爸媽媽鬧嗰陣俾人見到,依家仲要係……成個地球都睇到。唔止咁,爸爸失驚無神就跳掣,然後又道歉,仲要被拍,咁,對一個4歲嘅小朋友嚟講,會不會太殘忍?

難怪Jasper會唔想去拍《爸爸》。應采兒都話,唔明白陳小春明明英文唔好,點解要狂講……明明佢自己第一集先至同Jasper講:「講中文要不人家聽不懂英文啦。」…

黑人問號…

相關文章:

【Jasper喜歡跟公公】自爆囝囝「看不起我」 小春:他從來不怕我

http://bit.ly/2wBCAtZ

【愛國就服從啦】陳小春攜子拍《爸爸去哪兒》 被批過度消費明星子女遭抽起

http://bit.ly/2wv1NTL



應采兒微博 Jasper 著襪落地…
本來好小事



結果…爸爸又怒吼









哭了

爸爸又道歉了

鍾意就快D Share啦!