掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

遭網友多番挑釁 吳若希反擊護愛女 __,吳若希,

唔好嬲啦!歌手吳若希(Jinny)同男友Alex9月8日入紙申請結婚,出年仲會喺外地擺酒添,以為成件事開開心心,點知啱啱有啲激心事搞到心情好差呀!佢喺 ...


唔好嬲歌手吳若希(Jinny)同男友Alex9月8日入紙申請結婚,出年仲會喺外地擺酒添,以為成件事開開心心,點知啱啱有啲激心事搞到心情好差呀!佢喺 ...


唔好嬲


歌手吳若希(Jinny)同男友Alex9月8日入紙申請結婚,出年仲會喺外地擺酒添,以為成件事開開心心,點知啱啱有啲激心事搞到心情好差呀!佢喺ig留言:「你想出名唔通唔幫你咩?~ 叻~ 一而再再而三挑引(挑釁)我,做乜姐(啫)你?講左(咗)幾次,唔好攞我個女嚟玩!你係咪有病姐(啫)!鬧你咪鬧你囉使俾(畀)面你?」原來又係囡囡畀人攻擊,身為人母嘅Jinny梗係要挺身而出保護囡囡

嬲到震嘅Jinny,一連開咗幾個post,仲晒埋嗰位網友嘅相出嚟,之後Jinny留言:「無啦啦被人追擊係咪好好玩?!」、「做乜private姐(啫)~ 做乜delete留言姐(啫)~~~」、「純粹問一句,我也是人,你有沒想過如果這種欺凌是發生在你自己身上,你是什(甚)麼想法?!」真係怒不可遏!網友見到Jinny咁嬲,都留言力撐佢呀!

最後,Jinny好似下咁啲火,佢留言:「好啦~ 我玩完你既(嘅)世界真係好唔公平,所以你要將唔公平發洩係(喺)人地(哋)身上~ 我都好多謝你~等我發現呢個世界原來對我好公平~因為雖然有你呢d(啲)人,但我身邊都有好多對我好好既(嘅)人」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!