掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

咁大膽!張晉請史泰龍食「兜拳窩面」 __,史泰龍,張晉,

係咪好期待呢!由荷里活巨星史泰龍(SylvesterStallone)主演嘅動作大片《逃亡大計》(EscapePlan)已經嚟到第三集,繼上一集有黃曉 ...


係咪好期待呢!


由荷里活巨星史泰龍(Sylvester Stallone)主演嘅動作大片《逃亡大計》(Escape Plan)已經嚟到第三集,繼上一集有黃曉明之後,新公布的演員名單中,就發現有張晉嘅名字,咪以為佢喺戲入面做行行企企嘅閒角,最新消息張晉會飾演第一集海上移動監獄獄長嘅養子,佢今次出場就係為咗要向史泰龍復仇,更會綁架史泰龍嘅愛人上火車監獄,等史泰龍上嚟救人再同佢決戰,真係夠晒睇頭!

張晉之前喺電影《殺破狼II》入面飾演獄長一角,除咗功夫了得之餘,陰狠嘅眼神令觀眾留下深刻印象,今次再演獄長,加上要同史泰龍激戰連場,相信大家都非常期待!張晉唔想大家等咁耐,就率先喺微博甫咗幾張同史泰龍對打嘅相,其中一張,張晉仲一拳舂落史泰龍塊面度,佢仲留言話:「看看誰的拳頭更硬。」唔少網民留言話希望可以快啲睇到佢地嘅對打場面,不過黃曉明有份演出嘅第二集預計出年上映,張晉參演嘅第三集睇怕都要2019年先有機會上演,一眾想睇佢哋對打嘅觀眾就真係要耐心等待吓!

首次貀面好開心

為傾談合作細節而與史泰龍在美國會面的張晉接受東網訪問時表示:「史泰龍係我由細到大睇佢做戲嘅Super Star,依家可以有機會同佢合作,當然係好開心,(第一次見面感覺如何?)覺得佢好Nice、好Friendly,亦睇到佢對電影一直都好有熱誠,呢啲都係我好值得去學習嘅地方。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!