掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

終於嫁得!吳若希入紙申請年尾做何太 __,吳若希,

Jinny終於嫁喇~恭喜晒!歌手吳若希(Jinny)於去年7月在網誌公開與澳門闊少何兆鴻(Alex)拍拖,雖然屢傳兩人性格不合鬧分手,Jinny曾於9 ...


Jinny終於嫁喇~恭喜晒!


歌手吳若希(Jinny)於去年7月在網誌公開與澳門闊少何兆鴻(Alex)拍拖,雖然屢傳兩人性格不合鬧分手,Jinny曾於9月19日在公開網誌宣布「閃分」,並留下「既然認愛的時候那麼高調,那分手也要高調點~各位,我又恢復單身啦。」不久,兩人又復合,並宣布懷有何家骨肉及停工,更於今年4月23日誕下寶貝女Giselle,還搬到澳門居住,直至今年6月正式復出。

由於Jinny與Alex未有註冊成為合法夫婦,Jinny一直表示希望今年內完成註冊手續,東網今日發現Jinny已於9月8日入紙申請結婚,身在澳門的Jinny接受東網電話訪問時大方承認說:「我一早同大家講會喺今年年尾完成呢個手續,確實日子仲未Confirm到,應該今年年尾內搞掂,擺酒就係出年,就唔會喺香港搞,會飛去其他地方跟住請親朋好友出席。(點解咁急趕今年註冊?)因為奶奶想我哋今年完成呢個手續,雖然今年剩番日子唔係好耐,但都想今年做埋佢。」問到Alex是否已求婚?Jinny說:「完全冇,冇理我感受。」並詐型笑說:「我連戒指都冇。」此時,身在Jinny身旁的Alex即許下承諾說:「我係唔會爭人嘢。」明顯已計劃好求婚驚喜及準備好求婚戒指。

問到是否在港舉行簽字儀式?Jinny說:「未知,未有安排,只不過暫時遞咗紙先,好似遞咗紙後有3個月時間。(會着婚紗?囡囡做花女?)會簡簡單單着便服上律師樓簽個名就算。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!