掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

余文樂:隨時封盤 余文樂罕晒十指緊扣合照 __,余文樂,

唔知幾時先可以高調啲晒正面呢?藝人余文樂去年在社交網站承認與台灣皮帶大王千金兼女星王棠云拍拖,上載頭貼頭背影照,令一眾「樂迷」心碎,不過嗰次之後,余文 ...


唔知幾時先可以高調啲晒正面呢?


藝人余文樂去年在社交網站承認與台灣皮帶大王千金兼女星王棠云拍拖,上載頭貼頭背影照,令一眾「樂迷」心碎,不過嗰次之後,余文樂就再冇喺社交網晒愛,繼續保持低調護愛苗。

隔咗九個月,余文樂早兩日喺倫敦時裝周活動上就直認諗緊結婚,但就未有答案,似暗示女方仲未應承。點知轉個頭,今朝凌晨時間余文樂就忽然上載一張同神秘女子十指緊扣嘅合照,今次佢又係影住二人背影,不過就已經被網友認定相中女子係「樂嫂」王棠云,仲估王棠云係咪陪埋余文樂去倫敦出Trip,順便可以喺外國浪漫拍拖,加上余文樂留言:「Hold ur hand(捉緊你手)」令人聯想到二人係咪好事近,話晒「執子之手,與子偕老」,唔少網友都話睇好佢哋隨時宣布好消息,並紛紛送上祝福呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!