掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

男友要大食!李曼筠為一句說話封盤十年 __,李曼筠,

Maggie出名身材好,34D導彈一啲都唔少嘢。現年29歲的藝人李曼筠(Maggie)擁有34D導彈身材,是很多男士心目中的女神,但Maggie自爆十 ...


Maggie出名身材好,34D導彈一啲都唔少嘢。


現年29歲的藝人李曼筠(Maggie)擁有34D導彈身材,是很多男士心目中的女神,但Maggie自爆十年沒有拍拖,令人難以置信,Maggie解釋:「之前去過一個玄學節目,有師傅同我講26歲之後真姻緣先會出現,既然係咁,26歲之前嗰啲唔係啦,咁我唔好浪費時間拍拖,專心做嘢,所以一路冇拍拖。」她指如今已過26歲,但早已習慣了一個人生活,覺得有貓貓相伴便可。Maggie又自稱個性遲鈍,很難察覺男生是否追求她:「咁佢哋又冇特登話追緊我,有朋友知我咁遲鈍,佢專登WhatsApp話追緊我,玩我囉。」

男友最緊要為食

Maggie曾主持飲食節目,自認「為食」的她平日亦有下廚習慣,最拿手煮紅燒肉,問有否為男友下過廚?她說:「細個拍拖有,依家冇男友,好多人催我拍拖,搞到我喺度諗唔拍拖係咪有問題呢?都唔係呀,我幾開心!」至於有何擇偶條件?Maggie要求對方要跟自己一樣為食,而且要懂得享受美食,並且要陪她參與戶外活動,例如行山、望海和行沙灘,她說:「好多人覺得悶,但我想另一半陪我。」

拍靈異劇有「女人」慘叫

此外,Maggie最近有份拍攝一套靈異喜劇,角色是一個喊包,Maggie自爆拍攝途中遇怪事:「我哋喺學校拍,係亞洲十大猛鬼地,自己覺得唔恐怖,不過有鏡頭喺廁所拍,我聽到有女人淒厲叫聲,我冇同人講,後來導演講起,話嗰日我後面有個女人,但我見唔到。」令人毛骨悚然!

場地:奈良上釜Kamameshi

鳴謝:Barry@J&B Ent


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!