掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

終於有「合照」!郭富城晒一家三口手指相 __,郭富城,

恭喜晒!現年51歲的天王郭富城榮升做爸爸,「城嫂」方媛於9月1日在養和醫院為城城誕下BB,惟二人及城城經理人都封口唔提,直到今朝近十一時,城城忽然喺社 ...


恭喜晒!


現年51歲的天王郭富城榮升做爸爸,「城嫂」方媛於9月1日在養和醫院為城城誕下BB,惟二人及城城經理人都封口唔提,直到今朝近十一時,城城忽然喺社交網上載一家三口手指相,終於宣布BB出世,溫馨滿瀉!

東網早前曾率先爆BB重5磅10安士,而城嫂在醫院住了幾日就已秘密出院,不過有知情人士爆料,城城的BB仍需留院觀察。

未知是否BB終於出院,一家三口可以團聚,所以城城都興奮甫上三人手指「全家福」,向網友分享喜悅,並留言:「開心、微妙、感恩!我們仨!成長、家庭、守護!」而方媛亦都極速轉發咗城城呢個Post。

生仔定生女?

早前一直有傳城城喜獲愛女,不過城城及方媛喺社交網嘅留言均用上男仔BB嘅icon,有網友指城城係一索得男,紛紛送上祝福,為郭家傳宗接代。不過社交網嘅emoji BB公仔一向都冇分男女,咁究竟郭富城嘅BB係仔定女?就要等城城自己公布喇!

而下星期二(26日),城城將會出席化妝品活動,屆時將會同大家分享做咗爸爸嘅喜悅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!