掃呢頁CODE去手機

2017年9月22日 星期五

泰妹Big爆三點式 袁偉豪貼身白褲迎戰 __,袁偉豪,

今集又有袁偉豪晒Body,不過呢次重點就落喺呢位泰妹「身」上喎!無綫熱播劇《使徒行者2》除了緊張刺激的槍戰及打鬥場面外,更有不少養眼畫面。今集「天堂哥 ...


今集又有袁偉豪晒Body,不過呢次重點就落喺呢位泰妹「身」上喎!


無綫熱播劇《使徒行者2》除了緊張刺激的槍戰及打鬥場面外,更有不少養眼畫面。今集「天堂哥」袁偉豪就繼續大晒弗爆Body,劇中他便騷住胸肌在泳池上水,而其下身就着住效果激凸的白色泳褲,令觀眾睇到噴鼻血。當他望到一個身穿黃色三點式、身材玲瓏浮凸晒4吋事業線的泰妹後,更使出冧女招數,請對方飲香檳之餘更問其芳名,搞到電視面前的姊妹們立即忍不住代入該名泰妹,幻想自己亦同樣被他出招冧暈。

而這個暈得一陣陣的泰妹原來是泰國黑幫大佬「Pak-key哥」黃德斌的女友,她鬼拍尾後枕向袁偉豪講出黃德斌的「貨物」位置,搞到袁偉豪暗中偷走其「貨物」,逼黃德斌和「樂少鋒」周柏豪交出潛逃到泰國的「歡喜哥」許紹雄,更向兩人展示又奸又Charm的勝利笑容。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!