掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

金像獎:F Cup鄧月平封胸轉晒大露背 __,金像獎,鄧月平,

鄧月平封胸上陣。有份提名最佳新演員的鄧月平(Larine),與王宗堯踏上金像獎紅地氈,Larine身穿露肩兼大露背薄紗長裙,沒有大晒FCup上圍,略嫌 ...


鄧月平封胸上陣。


有份提名最佳新演員的鄧月平(Larine),與王宗堯踏上金像獎紅地氈,Larine身穿露肩兼大露背薄紗長裙,沒有大晒F Cup上圍,略嫌失色。司儀問她有否信心得獎?Larine說:「每位新演員都有機會。(覺得邊個係最大對手?)唔好話對手,每人有唔同特色,都有我想學習嘅地方。」

身旁的王宗堯大讚Larine答案得體,笑言她出道時一舊雲,現時成長了很多,成績有目共睹。問到王宗堯之後的工作計劃,他表示除了演員,亦會做幕後工作,並希望繼續多拍一些電影。

之後Larine受訪,問到為何如此密實?她說:「今晚主題係青春常駐,唔係性感常在,呢條裙有清新感覺,唔好睇咩?(唔夠突出呀!)突出應該係電影入面角色,不過都唔夠廖子妤突出喇!佢同男友穿情侶西裝,好型,但我呢條裙襯Tiffany珠寶,有小清新感覺,啱啱好。(身上珠寶幾錢?)大約七、八十萬,本身影相戴咗條過千萬,但壓力好大,都係戴番適合自己嘅造型。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!