掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【金像獎】鄧月平角收胸 行紅地毯 緊張到冇表情 __,金像獎,鄧月平,

【金像獎】鄧月平角收胸行紅地毯緊張到冇表情今年鄧月平憑住《小男人週記3之吾家有喜》角逐金像獎的新人獎,正當大家都以為佢會以超低胸造型示人時,佢就包到實 ...


  • 【金像獎】鄧月平角收胸 行紅地毯 緊張到冇表情


  • 今年鄧月平憑住《小男人週記3之吾家有喜》角逐金像獎的新人獎,正當大家都以為佢會以超低胸造型示人時,佢就包到實,在踏上紅地毯前她跟王宗堯一齊跟大會玩Facebook live,可能人生第一次,鄧月平難免有點緊張,當游學修問她問題時,更一度未來得及反應。

    問到今晚為何收起胸器,鄧月平就指今年主題是青春常駐,而不是性感常駐。問到她有冇信心拎獎時,鄧月平就話「每位新演員都有機會,每人有唔同特色,都有我想學習嘅地方。」



    鍾意就快D Share啦!