掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

簽風險書挑戰食辣 利穎怡食出事畀人鬧蠢 __,利穎怡,

Joan要加油呀!無綫《東張西望》主持利穎怡(Joan)平時為節目四出採訪,又迎合拍攝做唔同嘅挑選,點知早兩日佢挑戰食辣時,就出咗事,搞到身體不適,仲 ...


Joan要加油呀!


無綫《東張西望》主持利穎怡(Joan)平時為節目四出採訪,又迎合拍攝做唔同嘅挑選,點知早兩日佢挑戰食辣時,就出咗事,搞到身體不適,仲要畀老竇狂鬧,真係陰公豬…

話說Joan喺社交平台自爆,話前幾日佢哋拍攝一個挑戰 接受3分鐘食8粒60萬辣度肉丸嘅challenge,結果第二日就出事胃肚痛,搞到嗰日嘅行程要cancel,而工作人員都有message關心佢,不過佢依家已經好好多,可以繼續拍攝。

不過敬業嘅Joan就話佢爸爸聽咗成件事之後就鬧佢白痴,唔應該真做,話佢係演員,係唔係得罪人而被人整蠱,搞到佢個心都有啲唔舒服,仲喺社交網問網友到底佢真做係咪錯:「其實很多人會以為我們拍攝時都是假做而罵我們,但真做又被罵笨,真的很難滿足所有人 ... ...其實我只是想做好自己的本份,無論是演員還是主持,我都只是想用真心對待,難道這也有錯?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!