掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

金像獎:黃秋生自抽玩自我介紹 __,秋生,金像獎,黃秋生,

黃秋生自抽玩自我介紹。藝人黃秋生負責頒發電影金像奬「最佳編劇」獎,他在台上表示當某個人在業界消失兩三年,就會無人記得,所以他自幽一默作自我介紹:「我叫 ...


黃秋生自抽玩自我介紹。


藝人黃秋生負責頒發電影金像奬「最佳編劇」獎,他在台上表示當某個人在業界消失兩三年,就會無人記得,所以他自幽一默作自我介紹:「我叫黃秋生,雖然『黃』咗,但秋天時仲有生命迹象,就好似香港電影咁有生命力。」他自稱是Waiter,等待者﹕「等埋位、等運到、等工作。」又是演員,真正身份是編劇,他說:「我上星期同老友傾開,佢話寫劇本有兩個元素,一個係出人意表,一個係情理之中,意料之外,我話兩個有乜分別,佢話出人意表係估你唔到,即係出年仲有冇香港電影呢,情理之中意料之外就係好合理,但估唔到,即係年年都有香港電影咁」

而該獎項由《相愛相親》的張艾嘉及游曉穎奪得,張艾嘉表示感謝游曉穎如此大方將自己的故事分享出來,才有這個劇本。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!