掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

名人:陳君宜一家三口飛泰國歎世界 __,陳君宜,

陳君宜最近就一家三口去咗旅行。富商鄭躬明太太陳君宜(Qinnie)日前與老公及兒子到泰國旅遊,除了在旅遊熱點曼谷吃喝玩樂外,還由曼谷乘三小時車到了考艾 ...


陳君宜最近就一家三口去咗旅行。


富商鄭躬明太太陳君宜(Qinnie)日前與老公及兒子到泰國旅遊,除了在旅遊熱點曼谷吃喝玩樂外,還由曼谷乘三小時車到了考艾國家公園,她說﹕「呢個係泰國三大國家公園之一,之前都冇聽朋友去過,係一個當地朋友帶我嚟。所有嘢都好大自然,有得餵羊、羊駝、乳牛,仲有葡萄園、士多啤梨園同農場,好適合一家大細,呢度好靚,仲有好多唔同造型嘅度假屋,我哋揀咗一間好似帳幕嘅度假屋,因為之前有諗過去露營又怕太辛苦,但呢間屋入面有廁所又有浴室。」Qinnie稱最驚喜是公園內有不少又大又靚的餐廳,還有兩個歐洲式的商場,影相就最啱。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!