掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【金像獎紅毯】張繼聰緊張到唔識笑 阿Sa驚噏錯人名 __,阿Sa,張繼聰,繼聰,金像獎,蔡卓妍,

司儀張繼聰、蔡卓妍現身紅地毯,阿Sa一條明黃色裙加tubetop明艷照人。張繼聰一臉緊張,紅地毯司儀卓韻芝笑佢地一邊行紅毯一邊背稿,阿Sa就繼續kee ...


司儀張繼聰、蔡卓妍現身紅地毯,阿Sa一條明黃色裙加tube top明艷照人。張繼聰一臉緊張,紅地毯司儀卓韻芝笑佢地一邊行紅毯一邊背稿,阿Sa就繼續keep住叉腰拗腰甜笑pose,狀似輕鬆。

阿芝篤爆阿Sa噚晚同佢講話驚到不得了,兩人受訪時又被問背晒稿未?阿Sa就話最驚係人名:「真係好奇怪,有啲人明明成日見,係friend嚟,但出現一堆人裡面,就好難記。」余迪偉就笑佢可能嗌錯 平時私下嘅花名。

至於阿聰就話,好彩佢同阿Sa之前合作拍劇,得閒就傾下今晚流程,加強默契。又感謝背後近一百人嘅幕後功臣,準備咗幾個月,希望大家感到誠意,同埋享受今晚呢個盛事。

阿Sa受訪時謂今晚件衫係贊助嘅,「做主持太多嘢記,不可以分心喺衣著。」又猛話好緊張,噚晚好多朋友send message叫佢唔好緊張,「當玩得0架喇,唔好緊張,當玩得喇。我心諗:『你做吖!』」佢又話唔怕阿聰爆肚,因為之前合作拍劇,已有默契,但講完之後又話:「唔知呢,依家好亂!」

兩位大會人行完紅毯後受訪,阿Sa讚阿聰套黑西裝襯衫易,夾乜都得。阿聰話「噚晚綵排去到11點幾,今朝再排好順利,有溫情有緊張位。」過程中講到被提名嘅人名,佢都有諗係邊個贏,問到睇好邊個?阿聰搞gag:「我淨係睇好自己份稿。」

阿Sa就話好多人叫佢享受過程,唔好咁緊張,不過佢就呻:「你做丫,唔緊張。」佢話有人叫佢搵啲口才好嘅人練習,阿Sa就話問過李克勤拎心得。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:仇志德、陳俊強、林賓尼、葉君海
司儀張繼聰、蔡卓妍現身紅地毯。


阿聰就話,好彩佢同阿Sa之前合作拍劇,得閒就傾下今晚流程。



鍾意就快D Share啦!