掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

阮大勇:77歲阮大勇低調行禮 嫩妻想生B激讚老公 __,阮大勇,

今個聖誕,阮大勇可以同老婆一齊溫馨歡度佳節喇!MerryChristmas!臨近聖誕娛圈喜事一浪接一浪,現年77歲的「海報師」阮大勇尋日包咗赤柱一間餐 ...


今個聖誕,阮大勇可以同老婆一齊溫馨歡度佳節喇!


Merry Christmas!臨近聖誕娛圈喜事一浪接一浪,現年77歲的「海報師」阮大勇尋日包咗赤柱一間餐廳和年輕31歲嘅酒店女公關許慧韶(Virginia)舉行婚禮,雖然沒有大排筵席,但儀式簡單而溫馨,之前新娘子的家人曾反對婚事,但亦有出席見證一對新人踏入人生新一頁,令Virginia相當感動。

「佢好似堤壩咁」

Virginia接受東網訪問時,對榮升阮太說:「我好幸運遇到佢,佢就好似堤壩咁,載滿我嘅汗水、淚水同苦水,佢係一個好男人。」又指老公在拍拖時常說:「佢成日同我講,佢對我係最好、最好、最好嘅男人。」曾經歷婚姻失敗的她,坦言:「對婚姻有陰影,但就好似《狼來了》嘅故事咁,因為聽得多,真係成真,我搵到個好男人。」問到她可考慮生BB?阮太直言:「有諗過,天會送畀我,隨緣,只係老師好擔心我身體應付唔到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!