掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

楊冪:劉丹首開腔談威冪離婚 認頭繼續湊小糯米 __,劉丹,小糯米,楊冪,劉愷威,

唉……藝人劉愷威及楊冪驚爆離婚,愷威父親劉丹今日現身將軍澳電視城拍攝處境劇《愛·回家之開心速遞》,見他心情輕鬆,苦笑說:「根本冇嘢,後生仔嘅決定,我哋 ...


唉……


藝人劉愷威及楊冪驚爆離婚,愷威父親劉丹今日現身將軍澳電視城拍攝處境劇《愛·回家之開心速遞》,見他心情輕鬆,苦笑說:「根本冇嘢,後生仔嘅決定,我哋只有兩個字,就係尊重,希望大家都尊重佢哋決定。(愷威返咗港?)唔知佢去咗邊!(返嚟陪你過聖誕?)係呀!(孫女小糯米之後係咪跟你?)佢一切正常,一切照舊。」

對於有傳兩人都有第三者,劉丹說:「你問佢哋(知唔知離婚原因?)你問佢哋(會唔會同阿威傾吓?)唔使傾喇!都係尊重。(阿威心情點?)問番佢哋多謝大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!