掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

【新加坡返港】栢芝聞BB生父即黑面 Lucas 喪跳街舞激似霆鋒 __,Lucas,張栢芝,謝霆鋒,

上月底栢芝被爆生咗第三胎,BB啱啱滿月,栢芝就帶住Lucas同Quintus飛去新加坡疑見BB生父。喺新加坡逗留四日,今晚栢芝一家坐夜機返港。一出閘, ...




上月底栢芝被爆生咗第三胎,BB啱啱滿月,栢芝就帶住Lucas 同Quintus 飛去新加坡疑見BB生父。

喺新加坡逗留四日,今晚栢芝一家坐夜機返港。一出閘,栢芝負責推住Quintus ,Lucas 就跟住舅父豪龍。其間有記者追問栢芝有冇見BB生父,栢芝即刻黑面。身傍的司機更時不時用手遮住鏡頭。之後對記者嘅提問,栢芝更十問九唔應。

去到停車場,栢芝更開始燥底大叫:「我睇唔到前面呀!唔該借借!」之後更不小心將行李車撞向記者。

媽咪燥底,但去充完電嘅Lucas 就心情大靚,等𨋢其間,不停跳舞,好有霆鋒影子。

鍾意就快D Share啦!