掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

江若琳:C1:咀到頭暈!江若琳無悔嫁Oscar __,Oscar,江若琳,蕭潤邦,

Oscar話子彈都肯擋,型到爆!藝人江若琳(Elanne)和「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)昨日拉埋天窗舉行婚禮,行頭十足的新娘子,獲Oscar豪擲過 ...


Oscar話子彈都肯擋,型到爆!


藝人江若琳(Elanne)和「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)昨日拉埋天窗舉行婚禮,行頭十足的新娘子,獲Oscar豪擲過百萬元送上鑽飾打造「最閃爆的生煎包王后」,兩人註冊時場面浪漫感動,Oscar願為老婆仔「擋雷、擋雨、擋子彈」,令新娘子淚中有笑:「今日係我一生中最正確嘅選擇。」兩人三度錫錫,咀到360度自轉,甜到漏!

江若琳昨晨先穿裙褂出門,下午換上低胸復古婚紗簽字行禮,婚宴再換上另一套公主式傘裙婚紗,更獲媽媽送上足金皇冠給她做嫁妝,還有三對龍鳳鈪及金戒指,行頭十足!

百萬皇冠打造閃爆王后

老公Oscar待她如珠如寶,豪斥過百萬元鑽飾令愛妻化身「閃爆王后」,他揀選Darry Ring(DR求婚鑽戒)WEDDING系列的MY QUEEN給Elanne做皇冠,副石數量345顆,之前他向Elanne送上男士憑身份證一生只能訂製一枚的2卡求婚鑽戒,寓意「一生.唯一.真愛」。Elanne說:「今晚我個鑽石皇冠係Oscar送嘅。隻求婚戒指有2卡,我哋對結婚戒指係碎鑽,Oscar嘅係黑碎鑽,我嘅係白碎鑽。」令她閃爆婚宴!

昨晨新郎哥率領17人兄弟團浩浩蕩蕩到酒店接新娘,之後在酒店露天場地進行註冊儀式,Elanne穿上低胸露腿婚紗、翹住父親進場並交到Oscar手上,新郎哥卻表現緊張口窒窒,多次深呼吸說:「太陽要曬時,曬我先,落雨時淋我先,行雷時劈我先啦,I Love You。」新娘忍不住落淚:「喺我覺得呢個世界好絕望嘅時候,你以另一個身份出現喺我面前,我問過你,你生得咁高大,係咪嚟同我擋風擋雨?但你話唔係,係為我擋子彈!我人生裏面做錯好多嘢同決定,但今日決定嫁畀你,係我生命中最無悔、最正確嘅選擇。」簽字後兩人交換婚戒,並來個深情咀嘴,全場歡呼。

感動時刻新人鬥喊

黃昏時新人會見傳媒,甜蜜三度錫錫,第三次更轉圈咀足20秒,Elanne笑言有點暈!Oscar說要扮女人才娶得美人歸有難度,笑言沒想過照片被眾兄弟公開,Elanne笑他「英名一朝喪」。Oscar講到愛的宣言時指兩人相識差不多12年,好有緣分,並自爆:「一出道已經睇中佢,佢係最靚最正,我一早就𥄫中。」Elanne表示最感動時刻是前晚媽媽為她上頭時她爆喊,而Oscar則是行禮時看到太太隨着音樂奏起她那首《One And Only》步入會場時,他像發夢般忍不住喊:「朝早我純粹覺得好玩,晏晝開始好緊張,成件事好認真有律師。」Elanne即笑問:「你唔係反悔,淆底嘛?」他即說:「你淆呀!」兩人對望冧笑。

英國蜜月努力造人

昨晚筵開45席,婚宴上可給太太驚喜?Oscar表示已跟兄弟計劃好,Elanne笑他肯定沒有驚喜,要把舞台留給他。談到豪花百萬元搞婚禮,Oscar坦言最緊要太太開心,兩人將到英國度蜜月,是否努力造人?Oscar說:「係緣分,婚後不設防,自然啲就得,佢都咁大個女」Elanne坦言想生肖豬BB,會嘗試趕工,但也要看天意。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!