掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

胡美貽:被騙玩死亡滑梯 胡美貽陳婉衡嚇到面青 __,胡美貽,陳婉衡,

個樣真係好驚。落選港姐胡美貽(Nicole)早前孖住「無綫咪神」陳婉衡(Alycia)拍攝無綫旅遊節目《3日2夜》,兩人齊齊於峇里島逗留一星期,由於主 ...


個樣真係好驚。


落選港姐胡美貽(Nicole)早前孖住「無綫咪神」陳婉衡(Alycia)拍攝無綫旅遊節目《3日2夜》,兩人齊齊於峇里島逗留一星期,由於主力拍攝水上活動,兩女當然不放過機會,頻頻換上三點式泳衣大解放,Nicole接受東網訪問時,表示對水上樂園的死亡滑梯最為難忘,她謂:「條滑梯係直線嘅,本身有走去問工作人員使唔使玩呢個,佢哋同我講話呢啲咁無聊,成日都拍,唔會再玩我梗係信以為真,結果爬上樓梯之後,我先知原來畀人呃咗!鏡頭捕捉晒我同Alycia最驚青嘅一面,希望冇嚇親觀眾」

而與Alycia朝夕相對一星期,Nicole對Alycia非常了解,更大爆對方大頭蝦一面:「我哋最尾一日朝早七點要離開Villa,Alycia突然大叫話唔見咗本護照,跟住佢超級慌張,間房又勁大,有成四個房,真係搵到佢就嚟喊,點之最後畀我搵到,原來Alycia前一晚已經將本護照放咗去行李箱底。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!