掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

扮美少女戰士爛唇Oscar大婚咀暈江若琳 __,Oscar,江若琳,美少女戰士,蕭潤邦,

37歲的Oscar昨日迎娶31歲的江若琳過門,成功抱得美人歸,更大讚在入行時已覺得老婆好靚。
37歲的Oscar昨日迎娶31歲的江若琳過門,成功抱得美人歸,更大讚在入行時已覺得老婆好靚。「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)昨日與江若琳舉行婚禮,為 ...


「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)昨日與江若琳舉行婚禮,為抱得美人歸,Oscar早上於接新娘環節時,要扮美少女戰士撐大個口跳舞,令唇角爆裂,他事後大呻:「好難啊!」晚上兩人在紅磡筵開45席,一對新人設宴前先見傳媒,兩人更當眾連錫三次,新郎Oscar冧功了得,令江若琳笑說被咀暈。

相關新聞:張繼聰火野麗襯新郎

現年31歲的江若琳去年4月宣佈與前組合Bliss成員、「生煎包王子」蕭潤邦拍拖,去年12月Oscar求婚成功。相隔一年,Oscar與江若琳終於結婚了!兩人昨日早上先進行接新娘儀式,中午舉行婚禮,晚上再於紅磡筵開45席宴請親朋。一對新人傍晚接受訪問,更應傳媒要求連錫3次,兩次嘴一次面,其中一次咀嘴更長達20秒,江若琳即打趣說:「有啲暈。」



江若琳感動落淚,Osacr即幫老婆抹眼淚。 江若琳感動落淚,Osacr即幫老婆抹眼淚。
昨早接新娘,Oscar要戴上口腔固定器扮美女少戰士跳舞。

昨早接新娘,Oscar要戴上口腔固定器扮美女少戰士跳舞。

幫妻抹眼淚

江若琳與Oscar的註冊儀式於昨午約3時於酒店的海旁露天場地舉行。一對新人在身任伴郎的謝安琪及伴娘小肥的陪伴下,在現場來賓見證下宣誓。新郎Oscar顯得相當緊張,哽咽對新娘說:「你係我嘅蘋果,我係你嘅蘋果樹,如果曬,我同你擋太陽,落雨同你擋雨水,行雷就劈我先,好唔好呀?」江若琳感動到要用紙巾抹眼淚,Oscar再向她承諾:「我會一生對你永遠不變,I love you!」

相關新聞:杜汶澤讚江若琳識做人妻



然後到江若琳讀誓詞,她表示今年是她認識Oscar第11年:「過去10年,我哋喺自己人生不斷各自有經歷同學習,感謝個天喺我覺得好絕望同灰心嘅時候,你用另一個身份出現。」之後江若琳讀出Oscar最打動她的一句說話:「我曾經問過你,你生得咁高大,係咪幫我擋風擋雨,你話唔係,你係會為我擋子彈。」江若琳坦言人生做過不少錯的決定,但她表示對Oscar很有信心:「我有一樣嘢可以肯定,我今日選擇嫁畀你,係我生命中最無悔、最正確嘅選擇。」Oscar為江若琳抹眼淚,雙方交換戒指,Oscar揭開新娘頭紗,二人深情一吻,江若琳正式成為蕭太。



Oscar與江若琳在擺酒前先見傳媒,提到早上接新娘時,Oscar要一面扮美少女戰士,一面戴口腔固定器同時跳舞,他傍晚受訪時大呻:「好難啊,我要扮女人,扮美少女戰士,原本叫佢哋唔好放上網,但阻止唔到,今晚啲賓客嚟都應該會笑我,呢啲相喺兄弟group流傳。」Oscar表示因為嘴細,所以當時要戴一個好大的牙箍,令唇角都爆開了,不過Oscar就說一向都有跳江若琳的歌曲《Show You》,更時常看這首歌的MV。



Oscar由接新娘開始,已不斷錫老婆江若琳。

Oscar由接新娘開始,已不斷錫老婆江若琳。
Oscar與江若琳婚禮前先向江若琳父母跪地斟茶。

Oscar與江若琳婚禮前先向江若琳父母跪地斟茶。

床頭放閃卡

江若琳即時反駁:「講埋啲反話!」見老婆不相信,Oscar當眾自爆迷戀江若琳已久:「我床頭放咗佢張閃卡,最初我冇福氣同佢合照,所以我將佢嘅閃卡同我張證件相黐埋一齊。」Oscar接新娘時,手持一大叠金牛,他笑說:「派晒喇,都唔夠。」江若琳就說:「大家開咗個盤口,睇吓邊個喊先,最後佢喊先,所以要找數。」



另外,江若琳昨晚所戴鑽飾亦相當名貴,單是皇冠頭飾已價值過百萬元,一對新人訂做的結婚戒指重2卡,價值105萬元,其他鑽飾總計約10萬。

採訪:黃曉妍

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!