掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

江若琳:嫁畀絕世好老公!江若琳婚後照做「攤己」 __,江若琳,

有冇咁筍呀?「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)舉行完百萬婚宴,將展開蜜月之旅。談及晚宴,Elanne的七對龍鳳鈪、金豬牌等戴到似 ...


有冇咁筍呀?


「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)舉行完百萬婚宴,將展開蜜月之旅。談及晚宴,Elanne的七對龍鳳鈪、金豬牌等戴到似足棵聖誕樹,她笑言:「我咁大個女第一次戴咁多金器,原來係好重,有啲係奶奶同Oscar送畀我嘅,我行禮嗰套婚紗係法國布造嘅,全身嘅水晶係人手逐粒縫上去,我諗住啲嫁妝留番畀啲仔女。」

有冇「洞房」?

問到新婚之夜可有積極造人,Elanne竟然說:「冇呀,我太攰,瞓着咗,佢又飲醉咗。」對於婚宴如一個派對,而Oscar在逾400賓客獻唱《今生今世》,令她感動落淚,她說:「其實《今生今世》係我哋嘅主題曲,佢求婚時都係唱呢首歌,之前佢話喺婚宴度唔會唱歌,但我都估到佢有啲景轟,因為之前佢壓力太大發燒睇醫生,畀我發現咗佢問醫生攞啲開聲藥,同埋我首歌係一個承諾,今生一齊都唔夠,要約定下一世。」又讚Oscar的好是超乎想像,是零缺點的逾一百分好老公。

唔使做家務

問到做了蕭太後,可覺得有何要學習?她坦言:「要學習整齊,有時我會唔記得閂櫃桶,(學做家務?)唔使,因為我喺屋企係唔使做,洗衫、摺衫,全部都係Oscar做,我多數都係攤喺屋企,會繼續做幕前嘅。」

Oscar攬上身

至於Oscar就話太太不做家務絕對沒問題,他說:「一向都係我做,我做開飲食界,係清潔癮,好鍾意整齊,所以同老婆講,話佢整齊啲已經係大幫忙。」他又爆Elanne去年曾親自下廚,煮雞煲及肉骨茶,不過今年就:「烚過蛋同煮過公仔麵,其實佢撻火都要用力,只係個煲都係我洗番,依家睇個走勢,應該再少啲機會食佢整啲嘢!(你好辛苦喎?)咁佢生bb都會好辛苦嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!