掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

【諗縮數?】菊梓喬開騷1個鐘後跪低肯退票 主辦星夢呼籲保留完整門票 __,菊梓喬,

港鐵今午宣佈觀塘綫彩虹站至調景嶺站之間的列車服務暫停,令原本想參與觀塘九龍灣大遊行的示威者要在彩虹站落車,再行至觀塘起點。受影響的不只示威者,今晚在九 ...


港鐵今午宣佈觀塘綫彩虹站至調景嶺站之間的列車服務暫停,令原本想參與觀塘九龍灣大遊行的示威者要在彩虹站落車,再行至觀塘起點。受影響的不只示威者,今晚在九展開音樂會的菊梓喬亦受牽連,很多買了飛的歌迷表示無法去到九展,但主辦單位星夢娛樂中午就表示會如常開騷。

相關新聞:【兩場九展騷照開】菊梓喬音樂會遲開場 蘇慧恩音樂劇入座率剩半



歌迷得知騷照開,中午已在菊梓喬IG表達不滿,質問「開騷緊要過人命?」。臨開騷前星夢娛樂在facebook表示會安排接駁巴士,由九龍塘站D出口接送觀眾到九展,但仍有留言抱怨:「頂!7:37先講7:45有車?個個住九龍塘呀?」、「我只想係聽歌,唔係搵命博,你退款俾我都無用,因為我想聽歌,但款你又退唔到,歌我又聽唔到,改期又唔得。」、「想改聽日去睇演唱會都唔得,補番場畀我哋睇好過。」



菊梓喬音樂會延至晚上8時15分左右讓觀眾進場,最終星夢娛樂亦在晚上約9時半跪低,在facebook宣佈將會將安排退票服務,呼籲未能入場觀眾保留完整門票連票尾,退票詳情將於稍後公佈。《蘋果》晚上收到讀者陳小姐投訴,鬧爆菊梓喬主辦單位太遲公佈退票安排,陳小姐說:「我知道可以退票嘅話一定唔會嚟,而家要走都唔知點走。我住上水㗎。」陳小姐指自己6、7時便達到會場,晚上8點她在會場外等緊主辦單公佈消息,但一直未有公佈,估計可能大會見場內僅得7成觀眾,所以才作退票安排。

相關新聞:【港鐵封站】菊梓喬九展開騷如期舉行 粉絲反問:開騷緊要過人命?



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9




鍾意就快D Share啦!