掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

林熹瞳:咳到嘔血!林熹瞳患支氣管擴張症冇得醫 __,林熹瞳,

冇得醫,慘!藝人林熹瞳今日喺網上透露自己兩年前確診患有「支氣管擴張症」,仲話醫生指呢個病冇得醫,只能做手術切除肺下葉。而呢個病亦令佢非常辛苦,佢話唔知 ...


冇得醫,慘!


藝人林熹瞳今日喺網上透露自己兩年前確診患有「支氣管擴張症」,仲話醫生指呢個病冇得醫,只能做手術切除肺下葉。而呢個病亦令佢非常辛苦,佢話唔知會幾時咳不停:「每天至少要咳半小時痰,不能控制何時開始咳,有時半夜三更咳醒、有時開會中開始咳、拍攝中途咳、做facial咳、甚至試過登台唱歌前咳。」

熹瞳指每日都會帶定四、五包紙巾,以防萬一,仲話最近已經係第三次咳血入院,呢個病令佢好苦惱:「如果不小心食辣、飲了一小口酒、吸二手煙、經常飲凍飲、缺乏休息抵抗力差、自己感冒和被傳染感冒還會咳血!試過在地鐵持續咳半小時血,唔嚇親自己都嚇親人最近,我第三次咳血入院,依舊是食抗生素、消炎,但這樣下去實在太困擾了,面部也會發腫,影響工作。」網民紛紛送上祝福,為佢打氣!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!