掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

蔡瀚億BabyJohn:【閨蜜睡房】蔡瀚億點解叫BabyJohn? __,Angelababy,Baby,BabyJohn,BadyJohn,蔡瀚億,

BabyJohn個名原來咁嚟。演員蔡瀚億為東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》擔任嘉賓,每逢星期五、六、日更新一集,談 ...


BabyJohn個名原來咁嚟。


演員蔡瀚億為東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房之Brother來了》擔任嘉賓,每逢星期五、六、日更新一集,談到他的英文名BabyJohn,他坦言都有諗過不要Baby呢個名,但這個名對他很有意義,是他演出的第一套舞台劇角色名,他說:「好多網民成日同我講勿忘初心、勿忘初衷,所以我決定keep住佢。」甚至身份證也加上BabyJohn這個英文名,他笑言如果大家不慣叫他BabyJohn,可以直呼其中文名,不過他自爆有次到茶餐廳,因為中文名鬧出個笑話,想知道係點?即刻睇今集《閨蜜睡房》喇!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!