掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

陳松伶:陳松伶主持最後一集《流行經典》嗌不捨 __,陳松伶,

陳松伶錄埋呢集就返北京。藝人陳松伶(松松)、胡楓、鄭俊弘與陳敏之等,晚上現身電視城,錄影《流行經典50年》。松松擔當4集嘉賓主持,今晚錄影到最後一集, ...


陳松伶錄埋呢集就返北京。


藝人陳松伶(松松)、胡楓、鄭俊弘與陳敏之等,晚上現身電視城,錄影《流行經典50年》。松松擔當4集嘉賓主持,今晚錄影到最後一集,她大感不捨:「因為老公急Call我返北京,嚟緊我哋有啲工作要做,9月底就會再飛返嚟出席活動。」她笑言家務事老公搞唔掂:「都係靠我同阿姨(傭人),物業放租佢就叻,大事佢管啦,我顧吓屋企漏水漏電嗰啲。」問到會否再斟拍劇,她謂:「都冇人搵,戲癮我有嘅,一係你哋(記者)幫我囉!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!