掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

蕭亞軒:刪除愛的宣言Po 蕭亞軒嫩口男友咁解釋 __,蕭亞軒,

原來係咁!趁住尋日40歲生日,台灣歌手蕭亞軒喺社交網公開戀情,細佢16年嘅男友仔黃皓都有喺微博發個愛的宣言Po,不過隔咗冇耐個Po就刪除咗,一眾粉絲懷 ...


原來係咁!


趁住尋日40歲生日,台灣歌手蕭亞軒喺社交網公開戀情,細佢16年嘅男友仔黃皓都有喺微博發個愛的宣言Po,不過隔咗冇耐個Po就刪除咗,一眾粉絲懷疑黃皓承受唔到壓力而刪Po,話好擔心佢哋啱啱宣布嘅戀情點行落去!黃皓終於再次更新微博,佢轉戴蕭亞軒嘅宣愛發文,並解釋刪Po嘅原因:「我還不太會用微博!」見到佢咁講,一班粉絲都話放心晒,仲叮囑佢一定要對蕭亞軒好啲。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!