掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

菊梓喬(Hana):菊梓喬九展騷順利完成 緋聞男友張景淳冇影 __,張景淳,菊梓喬,

菊梓喬舉行首次個人演唱會。歌手菊梓喬(Hana)在九展舉行一連兩場首次「只想與你在一起」個人演唱會,首場以一身高貴公主造型登場,甫出場就話開騷令她以為 ...


菊梓喬舉行首次個人演唱會。


歌手菊梓喬(Hana)在九展舉行一連兩場首次「只想與你在一起」個人演唱會,首場以一身高貴公主造型登場,甫出場就話開騷令她以為是發夢:「唔相信係事實,上台前仲叫工作人員打自己證實係真嘅。」

個唱嘉賓有同唱片公司的師弟古家峯(Johnny),兩人合唱了《欲言又止》,Hana表示:「呢首歌係同王浩信合唱嘅,一直未有機會唱Live,知道好多人想聽,所以就特登請師弟Johnny幫手完成心願。」另外一位嘉賓是周柏豪,Hana又說:「自己第一次做演唱會嘉賓就係柏豪一個內地演唱會,今次自己演唱會可以請返柏豪合唱《一事無成》,好開心。」

Hana一共有四個造型,包括公主、結他Rock妹Look,還有兩套平日甚少着的短裙造型,大騷長腿之餘,更大顯苦練而成的舞技,她說:「本身四肢唔係咁協調,平衡力又差,要喺短時間訓練跳舞,係好大嘅挑戰,多謝排舞師,同埋大家嘅支持。」

她為第一晚比較緊張忙亂而表抱歉,未有時間一一道謝打招呼:「真的感謝所有到場支持嘅朋友,希望大家都喜歡呢個演唱會,知道自己仲有好多不足嘅地方,睇到大家令人感動嘅燈海,明天會繼續努力。」而到場的圈中好友,包括連詩雅及傳因遭唱片公司「雪藏」、令該九展檔期由Hana頂替的胡鴻鈞,而曾傳緋聞的張景淳,自男方和呂慧儀傳拍拖,遭Hana「Unfollow」後,似乎友情不再,故未見張景淳捧場。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!