掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

影公司反罷工通告遭秋後算賬TVB被炒員工控訴白色恐怖 __,TVB,

無綫前日解僱約20人,除了工程部,也包括Big Big Channel及戲劇組等員工。
無綫前日解僱約20人,除了工程部,也包括BigBigChannel及戲劇組等員工。香港近日瀰漫着白色恐怖,國泰航空、機管局及港鐵等,陸續出現員工因政治 ...


香港近日瀰漫着白色恐怖,國泰航空、機管局及港鐵等,陸續出現員工因政治立場「被離職」,無綫前日也突然解僱約20名員工,無綫行政總裁李寶安指是調整業務、精簡人手。不過,其中一位被炒的無綫員工梁先生昨日向《蘋果》踢爆,他被裁其實與影公司反罷工通告有關,認為自己遭秋後算賬。

相關新聞:汪明荃主張和平

無綫前日突然解僱約20名員工,包括四名Big Big Channel員工。無綫行政總裁李寶安回覆《蘋果》,指裁員是「因為本港市場不穩和政治動亂拖累,對前景構成隱憂,有需要調整業務和小量精簡人手。」裁員表面上理由充份,不過前日有一位被炒的員工梁先生向《蘋果》踢爆謊言。梁先生透露自己在無綫工程部工作19年,即使沙士及08年金融海嘯裁員,自己都能安然度過,想不到今次會捲入政治風波:「我係影過一張相,之後俾人放咗上連登,其實我只係喺whatsapp group俾家人朋友睇,齋影都冇攞出嚟 ,但就畀公司嗰個24小時、全天候無死角嘅高清cctv影到,跟住就『鋸』咗我。」



梁先生拍攝此通告給家人,被閉路電視拍攝到,被無綫秋後算賬炒魷。 梁先生拍攝此通告給家人,被閉路電視拍攝到,被無綫秋後算賬炒魷。
李寶安前晚指,裁員是因市場不穩而精簡人手。資料圖片

李寶安前晚指,裁員是因市場不穩而精簡人手。資料圖片

沒有參加罷工

梁先生當日所影的相,其實是8月2日無綫一張內部通告,提醒員工「將有不合作運動發生,如沒有合理理由不依時上班,一律當曠工及嚴肅追究」。梁先生揚言:「其實我係冇罷工,影張通告都只係想話畀屋企人聽,我參與唔到罷工呢啲咁敏感嘅嘢,不嬲都唔係特別激進分子,可能只係暗黃。」會否覺得很無辜?他說:「冇感覺,意見上冇乜嘢想發表,只係想講番件事。公司炒人原因係貿易戰經濟唔好,公司架構重整,哈,都係例牌嗰啲啦。信唔信?你話呢?儍豬嚟,我哋根本係無可能裁員炒到我嗰一批,2016年仲有得升職,做得耐有經驗,人工又低,價廉物美去邊度搵。」

相關新聞:阮民安:唔犯法都會支持



陳先生因拍攝TVB三樓落閘相而被解僱。互聯網圖片

陳先生因拍攝TVB三樓落閘相而被解僱。互聯網圖片
李佳芯正忙於拍新劇,近日傳出她被無綫雪藏。資料圖片

李佳芯正忙於拍新劇,近日傳出她被無綫雪藏。資料圖片

另一位任職於節目部的工作人員陳先生,也因為拍攝一張無綫三樓控制室落閘的相片,同樣被解僱。陳先生昨日接受《蘋果》訪問說:「我嗰日影咗張落閘相,就放落一個同事之間嘅group,原意係提醒同事要兜路走,但我唔為意個group有一個同事已經離職,去咗一間傳媒做,佢攞咗張相出新聞。」陳先生指公司隨後查出相片由他拍攝:「我8月頭開始就乜都唔使做,前日被解僱。」



無綫多名員工日前聯署支持8.5三罷。資料圖片

無綫多名員工日前聯署支持8.5三罷。資料圖片
資料圖片

資料圖片

Ali新劇被抽起

除了內部員工,連視后也遭殃,李佳芯(Ali)今年6月在微博出文表示「有時候,扭曲了的不是世界、是人心。」加上她曾在Ig呼籲大家登記做選民,激嬲不少內地網民。有指無綫突然抽起她有份演出的劇集《殺手》,甚至原定在10月開拍的《BB來了2》和《踩過界2》也會被飛起。昨晚Ali在將軍澳接受傳媒訪問,對於被易角兼雪藏一事,她坦言尊重公司的決定:「我覺得好被動,我嘅工作暫時未有影響,仲拍緊《愛美麗狂想曲》,預計仲有個幾月先拍完。」

問到有否聽過《殺手》被抽起?她說:「我有聽聞本來係台慶劇,不過𠵱家會先抽起,原因唔清楚。」Ali還表示《BB來了2》將會押後至明年才拍,未知會否易角,而《踩過界2》則未收到通知。至於其他工作有否受到影響,Ali表示:「暫時未聽到廣告商對我有任何唔滿意嘅聲音,我𠵱家做好眼前嘅工作,希望件事淡咗會好啲。」無綫企業傳訊部回覆傳媒查詢:「近期香港發生連串暴力衝突事件,某些藝員可能受到內地觀眾之特別關注和引發敏感情緒。公司需要在營運上作出某些反應及調整,純屬商業決定。」

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!