掃呢頁CODE去手機

2019年8月25日 星期日

【平時陪女瞓緊】黎明犧牲寶貴湊女時間 應約赴紅館任Joey嘉賓 __,Joey,容袓兒,黎明,

 攝影:仇志德
容祖兒(Joey)紅館演唱會今晚已經唱到第19場,亦即是最後一場,她在開騷前在IG叫fans準時入場,以便有更多時間encore。相關新聞:【明福俠現 ...


容祖兒(Joey)紅館演唱會今晚已經唱到第19場,亦即是最後一場,她在開騷前在IG叫fans準時入場,以便有更多時間encore。

相關新聞:【明福俠現真身?】傳黎明今晚上容祖兒紅館騷 門票炒高15倍



至於尾場嘉賓,一如預料見到黎明(Leon),Leon出場前,Joey已經相當興奮向觀眾講:「呢位嘉賓係我㗎,代表住我嘅青春。」她邊講邊行到台中心,然後踎低說:「我暈啦。」並唱出一段《夏日傾情》,Joey介紹黎明出場,觀眾叫聲震天。唱完歌Joey仍然相當興奮,不停叫:「Leon!Leon!我控制唔到自己呀。」黎明就說:「而家係10點52分,平時我演唱會10點半就完,而家應該陪緊個女瞓覺。」Joey即say sorry:「唔好意思,阻你湊女。」



Joey再次解釋邀請黎明的原因,原來年初有次在餐廳內碰到黎明順道邀約,誰知對方一口答應,她說:「當時見到你真係好興奮,無啦啦見到黎明。」旁邊的黎明即爆金句:「因為夜晚見到黎明係咪?」台下觀眾即爆笑。Joey再問黎明平日經常有金句,可有金句贈她?黎明說:「你頭髮好金,Good Luck。」然後兩人再合唱《儍痴痴》。



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



攝影:仇志德  Leon出場前,Joey興奮到踎低。 Leon出場前,Joey興奮到踎低。
 Joey說Leon代表住青春。

Joey說Leon代表住青春。
 Leon出場時約11點,他說平時要陪阿女瞓覺。

Leon出場時約11點,他說平時要陪阿女瞓覺。
 Leon爆金句,Joey笑唔停。

Leon爆金句,Joey笑唔停。
 兩人合唱了《夏日傾情》及《儍痴痴》。

兩人合唱了《夏日傾情》及《儍痴痴》。

鍾意就快D Share啦!