掃呢頁CODE去手機

2020年2月29日 星期六

袁偉豪打開恤衫晒波地 網民收貨:很OK #袁偉豪

袁偉豪大方晒Body。
袁偉豪打開恤衫晒波地網民收貨:很OK袁偉豪大方晒Body。袁偉豪(Ben)在社交網貼上工作花絮黑白照,多位工作人員幫他整妝,他留言:「大日子咁款?」引 ...




袁偉豪打開恤衫晒波地 網民收貨:很OK

袁偉豪大方晒Body。

袁偉豪(Ben)在社交網貼上工作花絮黑白照,多位工作人員幫他整妝,他留言:「大日子咁款?」引來網民留言,「以為同(張)寶兒訂婚添」、「以為要打恭喜添」、「就係啦,咁漏氣㗎!」等。

今午,Ben搞笑貼上打開恤衫晒波地(Body),被兩位女工人員指著,以對白形式留言:「我:body ok嗎?Girls : 點解塊雞扒縮左(咗)水?:點解舊(嚿)朱古力唔見咗嘅?」

曾為角色努力操肌的Ben,現有身形雖然不及高峰時期,但因為保持跑步做運動,沒太過走樣,所以網民都話收貨,「很ok!」、「嘩嘩嘩!係咪眼看手勿動!?」

曾經舉鐵操肌。
曾經舉鐵操肌。
勤跑步Keep Fit。

勤跑步Keep Fit。


大日子?

大日子?


包租婆?

包租婆?

鍾意就快D Share啦!