網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月4日 星期一

【送上一對翼】余曉彤參與慈善跑 自訂路線挑戰21公里賽事 #余曉彤

余曉彤昨晚參與一個慈善跑,挑戰21公里賽事。今次她自訂一條路線,由沙田中央公園出發,途經沙田法院,然後跑至城門河,再返回中央公園,路線猶如一對翼,因為 ...






余曉彤昨晚參與一個慈善跑,挑戰21公里賽事。今次她自訂一條路線,由沙田中央公園出發,途經沙田法院,然後跑至城門河,再返回中央公園,路線猶如一對翼,因為全程只有1.5公里,所以余曉彤須要跑15個圈,她說:「呢項比賽係一項冇終點嘅賽事,形式十分特別,加上可以為脊髓損傷研究籌款十分有意義,希望為脊髓損傷病人,以及今次活動嘅參加者送上一對翼。」

平時以跑山為主的余曉彤,今次賽事對她而言,遇上不少困難,她說:「我自訂路線有斜路,又有梯樓,消耗咗唔少體力,跑到末段嘅時候,我唔小心有少少拗柴,一路跑一路痛,堅持咗一陣,痛楚就減少咗,最後都完成到21公里。」由於受到武漢肺炎疫情影響,她賽前未有跟太多人一起練跑,所以狀態方面或多或少有一定的影響,她坦言希望明年可以參加實體比賽,亦很想參加正式的馬拉松比賽。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

比賽途中,她雖然拗柴,但最後仍然成功挑戰21公里賽事。


早前要練跑備戰。


余曉彤最近經常在家中做運動抗疫。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!