網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月4日 星期一

郭富城:郭富城憶亡母勁感觸 自揭差啲做唔成天王 #郭富城

郭富城一講起媽媽就相當感觸。由天王郭富城(城城)為幫助受疫情影響生計的舞蹈界,及電影幕後同業,而發起的《郭富城鼓舞。動起來網上慈善演唱會》將於5月9日 ...




郭富城一講起媽媽就相當感觸。


由天王郭富城(城城)為幫助受疫情影響生計的舞蹈界,及電影幕後同業,而發起的《郭富城鼓舞。動起來網上慈善演唱會》將於5月9日舉行。城城日前接受鄭丹瑞(阿旦)的網上節目訪問,阿旦話13年前曾訪問過城城,但當年他是「單身寡老」,現時已是兩女之父:「你身份依家成個慈父咁。」城城覺得每個人去到某個階段,在唔同年紀就會想做不同的事及改變生活,他說:「呢個係好自然,每個人都會經歷,之前一直喺娛樂圈係歌手身份,之後一直拍戲,喺轉型嘅過程上一直好專注,去到穩定咗,用咁多年嘅努力奮鬥,去得到一啲認同,譬如攞咗最佳男主角,尤其香港同業嘅肯定,喺嗰段時間就覺得要穩定啲嘅生活。」


城城又指想改變生活跟過世的母親有關:「媽媽年紀亦都老邁,嗰時媽媽成日想睇到我成家立室…。」說到此時,城城情緒有點波動,平靜片刻後再說:「媽媽影響我好深,母愛係好偉大,爸爸去(世)嘅時間比較早啲,喺1995年走,媽媽一直以嚟都好支持我嘅工作,由我入呢個圈時,由一個Dancer嘅時候,其實第一個係同媽媽講,因為爸爸好嚴厲,希望我可以做金行,爸爸喺金行工作,希望我畢業後繼承父業,直至我希望入訓練班時,媽媽同爸爸商量話畀個機會我試吓,唔得時再算囉,所以一直我入咗演藝圈做Dancer,做歌手又做演員,呢條咁長嘅路,媽媽一直都好支持,我都好想陪伴年邁嘅母親,希望多啲時間陪佢,但工作上關係,好多時唔可以做到,我覺得係遺憾,但另一邊廂,覺得媽媽睇到我有成績時係安慰嘅,所以去到接近50歲時,同自己講希望媽媽有生之年,睇到我可以成家立室,有自己嘅小朋友,我諗呢個係媽媽嘅天職,希望睇到自己嘅小朋友有下一代、有自己嘅家庭,咁我終於達成媽媽心願,結婚、擁有自己家庭,最開心係有兩個寶貝女。」


城城覺得是媽媽好典型、好舊式思想的母親,就算口說不支持,但內心是支持,當媽媽收到他結婚消息時,當然會覺得開心和安慰,他說:「媽媽會覺得我終於都有咁方向,見證到我結婚啦,同埋到大寶(長女)出世,仲有抱孫嘅時候。」又談到媽媽走到人生最後時,雖然身體疲倦,但活得開心:「二寶(二女)出咗世,嗰時佢已經好疲倦,媽媽同我哋一齊住,佢好疲倦時,我同佢講你睇吓,二寶叫你、望住你,垂垂老矣嘅媽媽,都會用力氣去睇吓,然後露出佢嘅微笑。」


至於繼歌神許冠傑(阿Sam)後再搞慈善演唱會,城城表示阿Sam是陪住他成長:「我喺童年,我最記得打風落雨,好似依家疫情咁,我哋唔可以出街,嗰時住屋邨乜都冇,呢棟大廈睇住對面大廈,啲晾衫竹綁好晒,啲衫收好晒,我仲記得有一次掛緊8號風球,然後10號風球,我走出咗屋邨走廊個天井,睇住雨景,忽然聽到阿Sam嘅歌,呢個我覺得阿Sam嘅歌,由細細個開始係無處不在,好似一個好親嘅人同你去行、去經歷,到呢個疫情聽到阿Sam嘅音樂,會突然間覺得個心裏好溫暖、好踏實,會覺得疫情一定會過去,呢一刻,我哋一定會緊守崗位,一定要齊心、圑結同互相去幫助,我覺得阿Sam嘅網上演唱會啟發咗我,尤其係呢段時候,我哋演藝界真係冇辦法,政府嘅紓困措施唔能夠惠及到我哋身處嘅演藝界朋友,包括同我並肩作戰好多年嘅舞蹈員,同埋喺電影幕後工作者,佢哋好多人喺呢一刻面對失業嘅困擾、好徬徨,我好關心Dancer同埋電影幕後同業嘅境況,幫得幾多得幾多,所以就發起咗呢樣嘢,希望可以出一點綿力。」


城城又指已有不少舞蹈員轉行,但歡迎他們加入:「佢哋有啲已經跳唔到舞,有啲受傷咗,一生唔可以再跳舞,但佢哋承認自己係舞者,我都係,雖然我係一個演員,都曾經係一個舞者,所以今日用呢個身份去為呢班人做一啲嘢,希望大家到時睇到一啲,或已經退咗休嘅舞者。」問為何在母親節前夕開騷,他說:「我好細個時,媽媽已經做義工,母親節正日時,大家為母親做番啲嘢,飲餐茶、買個菠蘿包又好,係對母親一個敬意。」


提到本周四(7日)才屆滿「禁聚令」、停業令及規管食肆等抗疫措施,且未知政府可會放寬管制群組聚集,這次抗疫騷製作人蕭潮順受訪時說:「會保持每名舞蹈員距離1.5米,因為考慮到場地面積,我哋決定用80名舞蹈員,表演時盡量保持1.5米距離,除咗城城,全部Dancer都會戴口罩,Rehearsal時盡量唔超過4個人一小組。」他又指在私人地方工作範圍可豁免限制,而當日海港城天台會封鎖,不作對外開放,又指抗疫宣傳活動可獲豁免。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!