網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月4日 星期一

【冇咗個Buddy】陳庭欣愛雀昨猝死 停工飛奔家中送別 #陳庭欣

(IG圖片)港姐出身、現年32歲的陳庭欣是圈中的愛雀之人,她飼養了3隻鸚鵡,分別為Gorogoro、Warawara及Shabushabu,其中年紀最 ...




(IG圖片)


港姐出身、現年32歲的陳庭欣是圈中的愛雀之人,她飼養了3隻鸚鵡,分別為Gorogoro、Warawara及Shabushabu,其中年紀最小的Shabushabu去年4月一度走失,陳庭欣懸賞1萬,呼籲網民幫忙尋雀,一度成為網民熱話。陳庭欣平日愛在自己的社交平台上載與愛雀的恩愛照,又為愛雀開社交賬戶與其他網民交流,寵雀如命。不過,今日陳庭欣貼出Warawara的黑白照,寫上「2014-2020」,並透露Warawara已離世。

陳庭欣稱昨晚要開工拍劇,直至晚上大約8點45,突然收到媽媽電話,她續道:「Warawara突然好似暈暈哋,繼而無力,成隻瞓喺籠底。我馬上趕回家,我雙手緊抱著Wara,我好希望能叫醒佢;佢平日唔太願意被人抱住所以會咬手,但我嗰刻情願佢起身咬我!可惜已經太遲,Warawara已經走了……溫暖嘅身軀漸漸變得冰冷。」

由於陳庭欣在開工期間「偷走」返家睇雀,所以只好先安放Warawara在小盒子中,未及等到寵物善終服務的職員來收屍,便返回片場繼續拍攝。面對愛雀猝死,陳庭欣坦言心情仍未能平復,傷心之餘,更指自己「心很痛,直到呢一刻,眼淚還是不停地流!」

陳庭欣還記下終年5歲半的Warawara的一生,指牠是隻愛情鳥(又名愛情鸚鵡),最愛跟着與牠差半歲大的「大哥」Gorogoro一起,而且是一隻會準時上床瞓覺的雀仔,陳庭欣大讚Warawara「可愛到爆燈」。雖然Warawara不愛被抱,但會接受主人的強行按摩,小時候更會跟着陳庭欣瞓晏覺。

難受,但仍需接受,陳庭欣在文末表示:「Wara已經離開咗我,5年半嘅時間,我同爸媽都好傷心,但係我好感謝Wara曾經成為我家中嘅一份子,我們非常愛你!」希望陳庭欣節哀順變之餘,失去Buddy的Gorogoro及Shabushabu都別太傷心。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

陳庭欣今天在IG悼念昨晚死去的Warawara。(IG圖片)


Gorogoro(右)與Warawara是好兄弟,陳庭欣形容Warawara最愛跟着「大哥」出入。(IG圖片)


陳庭欣不時在IG晒愛雀的相片。(IG圖片)


陳庭欣又指Warawara不愛被抱,但會接受主人的按摩。(IG圖片)


陳庭欣早前帶同3隻愛雀上節目。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!