網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月4日 星期一

J.Arie:J.Arie戶口得番百幾蚊 教結他撲水還街數 #J.Arie

J.Arie冇咩錢剩!受疫情影響,唱作歌手J.Arie(雷深如)自2月初便一直冇工開,過着「零收入」的生活。據知,其經濟已開始入不敷支,因早前決定自資 ...




J.Arie冇咩錢剩!


受疫情影響,唱作歌手J.Arie(雷深如)自2月初便一直冇工開,過着「零收入」的生活。據知,其經濟已開始入不敷支,因早前決定自資出歌,近日頻頻需要找數,原本「成副身家」有4萬多元的她,亦全數用於造歌,現時戶口只剩百多元,還有2萬多元MV費未找!


經濟已經相當困難的她,本身租了一個200多呎的地方作為Studio,但最近業主突然通知要收樓,令她又要急着搵地方搬。不過,性格樂天的她沒有坐以待斃,既然沒有演藝工作,便轉為上門教音樂,由於當前不少學生停課,家長為免小朋友呆在家中浪費時間,造就J.Arie在很短時間內收了不少學生,連日來都頻頻出動授課,希望盡快撲水找清街數及搬竇。


日前,J.Arie現身牛頭角一間快餐店開餐,未知是否趕時間,她光速吃完一個包,之後便拿着大結他匆匆離開,然後步入一個私人屋苑內,約個半小時後離開,並於附近地產公司流連,又以手機拍下資料參考,似在搵樓盤。


東網就結濟拮据一事聯絡J.Arie,她直言:「原本3月接咗幾個工作,其中仲有香港亞洲流行音樂節,今年原本大搞,但依家因為疫情全部冇晒,我2月頭開始冇工開到依家。」談到用盡積蓄搞音樂,她說:「其實我啲朋友好好,全部用友情價嚟幫我,但做到最平都要4萬幾蚊,我找咗數,戶口得番三位數字!(係咪仲欠MV嘅費用未找?)係,不過,我依家有上門教小學生彈結他,希望盡快可以有番收入。(點解唔叫父母幫手?)我已經出嚟做嘢,唔想加重佢哋負擔,想靠自己。」J.Arie透露正物色地方搬Studio,為了慳錢,已打算自己「逐件搬」:「有叫朋友幫手,但始終搬個日唔知朋友得唔得閒,但我預咗自己搬,應該搞得掂。」


J.Arie學歷不俗,於香港大學修讀法律系,但她沒有當律師,反而2013年入行做創作歌手追尋音樂夢。現年30歲的她還為自己定下「十年之約」,如果屆時發展未達標,她會選擇退出樂壇:「我真係好鍾意音樂,但始終唔能夠無止境咁去追,十年後都冇乜成績,我就會離開香港呢個傷心地,去外國生活,結婚生仔落地生根。」


既然定下時間表,J.Arie現在積極向音樂進發,除了自資搞歌曲外,她希望下半年創作更多歌曲:「上年幫黃淑蔓作咗首《Dream my Dreams》,成績好好,真係開心過自己啲歌得,所以希望能夠作多啲歌,亦希望多啲人搵我作歌。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!