網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月4日 星期一

鄧佩儀胡鴻鈞咀唔停 #胡鴻鈞 #鄧佩儀

鄧佩儀與胡鴻鈞大把對手戲!
鄧佩儀胡鴻鈞咀唔停鄧佩儀(Gloria)今次於劇中飾演「降魔富二代」施萊斯,與「豪仔」胡鴻鈞有感情瓜葛,然而早於二人愛上對方前,因法力問題已經常「咀唔 ...




鄧佩儀胡鴻鈞咀唔停

鄧佩儀(Gloria)今次於劇中飾演「降魔富二代」施萊斯,與「豪仔」胡鴻鈞有感情瓜葛,然而早於二人愛上對方前,因法力問題已經常「咀唔停」,二人更被安排一場重頭戲,於水上凌空跳舞營造浪漫Feel,難怪Gloria笑說﹕「我哋咀嘅次數真係多到數唔到,有時唔同機位、唔同角度拍攝都要再咀。其實起初我哋都有啲尷尬,咀到後嚟大家埋位好爽快,總之我未試過拍一套劇需要拍咁多咀戲!」

Gloria於劇中接受多種不同挑戰,令她十分享受過程:「好似打鬥、吊威吔、跌落海咁,樣樣都試過,拍嘅過程真係好刺激!對我嚟講今次挑戰好大,同埋好有發揮。」她笑言倘若自己與胡鴻鈞的「情侶檔」令觀眾受落,希望日後繼續能夠拍住上搵真銀!

鄧佩儀飾演「降魔富二代」,全副武裝上陣。
  • 鄧佩儀飾演「降魔富二代」,全副武裝上陣。





鍾意就快D Share啦!