掃呢頁CODE去手機

2020年6月2日 星期二

上堂學戲爭做一姐

上堂學戲爭做一姐

上堂學戲爭做一姐自無綫花旦佘詩曼、胡杏兒、楊怡等離巢,一班無綫「姐仔」當然出盡法寶,力爭TVB一姐之位,馮盈盈早前報名參加由鄭丹瑞主理之網上演技訓練互 ...




自無綫花旦佘詩曼、胡杏兒、楊怡等離巢,一班無綫「姐仔」當然出盡法寶,力爭TVB一姐之位,馮盈盈早前報名參加由鄭丹瑞主理之網上演技訓練互動平台「SHOW 8」,向名導劉偉強、視帝黎耀祥與郭晉安、視后胡定欣與黃智雯等學習演技,增值自己。盈盈直言獲星級導師指點,獲益不淺,其中影后惠英紅之教導令她最難忘,她說:「紅姐講佢點樣練自己嘅眼珠,同埋用面部所有肌肉嚟演戲,令我非常佩服!仲有好多謝旦哥(鄭丹瑞)喺我每次拍好功課影片後都會畀評語,最近一次讚我有明顯進步,好感動!(點解唔叫鄭衍峰一齊報名?)佢暫時主持工作較多嘛!」

經已上了6堂課的盈盈,每次交功課都落足心機,於自我介紹短片時以酒寓演技,很有心思,難怪鄭丹瑞讚這位學生夠晒乖!他說:「因為佢係藝人,所以我對佢嘅要求會嚴厲啲,佢上咗幾個星期堂之後,真係見到佢嘅進步,尤其最近兩期功課,佢畀到好多驚喜我,眼神運用得相當出色,亦願意拋低靚女包袱。」






鍾意就快D Share啦!