掃呢頁CODE去手機

2020年6月2日 星期二

【爆大鑊】沈小姐出示對話截圖反擊 怒插鄧智偉:無端端屈我係舞小姐 #鄧智偉

右:網上圖片鄧智偉被爆背高海寧偷食失婚少婦,女事主沈小姐接受《蘋果》訪問,出示兩人對話截圖,指控鄧智偉分手後向她發出死亡威脅「一定要死」!而鄧智偉被揭 ...




右:網上圖片


鄧智偉被爆背高海寧偷食失婚少婦,女事主沈小姐接受《蘋果》訪問,出示兩人對話截圖,指控鄧智偉分手後向她發出死亡威脅「一定要死」!而鄧智偉被揭偷食後,今日自爆跟高海寧已於去年1月分手,還指沈小姐「是一個夜總會小姐」,堅稱兩人沒拍拖。

鄧智偉與沈小姐各執一詞,沈小姐今日再接受《蘋果》訪問時,不甘被屈,嬲爆說:「無端端屈我係舞小姐,我識佢時候係做marketing,反而去年3月14日白色情人節,佢打嚟話自己醉醉哋,話想見我,叫我上咗去灣仔一間夜總會,最初我唔知咩地方,但見好多大陸妹就知咩事。」沈小姐出示鄧智偉發給她的對話截圖「你會來救我嗎?」還問她「你知道這地方嗎?」

她更否認有騷擾高海寧及其他人:「我都冇佢電話,點騷擾呀?佢個經理人最近主動打畀我,話想簽份和解協議書,保障大家以後各不相干,係咁問我要乜,我先發晦氣話貝沙灣囉,從來冇貪過佢啲乜。鄧智偉仲話我整假對話,我好肯定全部係真,佢呃我話冇同高Ling拍拖就係假,而家被踢爆又話分咗手!」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

(網上圖片)


高海寧一直低調處理感情,今日忽然被鄧智偉高調宣佈已分手。(網上圖片)


去年白色情人節,鄧智偉叫沈小姐去夜總會。 (受訪者提供)


鄧智偉:「你會來救我嗎?」 (受訪者提供)


鄧智偉:「你知道這地方嗎?」(受訪者提供)


(受訪者提供)


(受訪者提供)



鍾意就快D Share啦!