掃呢頁CODE去手機

2020年6月2日 星期二

被網民誤會宣佈退出娛樂圈 鄧月平:我畢生志願係死喺大螢幕 #鄧月平

傳有新戀情的鄧月平忽然有嘢宣佈,眾網民猜測她要退出娛樂圈。
被網民誤會宣佈退出娛樂圈 鄧月平:我畢生志願係死喺大螢幕傳有新戀情的鄧月平忽然有嘢宣佈,眾網民猜測她要退出娛樂圈。擁有F級導彈身材的鄧月平(Larin ...




被網民誤會宣佈退出娛樂圈 鄧月平:我畢生志願係死喺大螢幕

傳有新戀情的鄧月平忽然有嘢宣佈,眾網民猜測她要退出娛樂圈。

擁有F級導彈身材的鄧月平(Larine)於抗疫期間冇工開,所以不時都去野餐、行山消磨時間,而近日她於社交網貼出的靚相均Tag了一位男友人,令外間猜測她有新戀情!對此,Larine未有作任何回應,不過昨晚她卻於Instagram(Ig)上載了一條自拍片,表示晏啲有嘢會向大家交代清楚,片中,她神色凝重地說:「我今日拍呢條片,其實係有啲嘢想同大家講,呢件事係經過我幾個月嘅深思熟慮同策劃而決定,好多謝身邊一直支持我嘅粉絲、經理人同朋友,希望大家會尊重我呢個決定。」此片一出引發網民熱議,有網友問:「休息?結婚?」、「退出娛樂圈?」、「有咗BB?」,並紛紛表示又驚又好奇!

鄧月平煞有介事拍片表示有嘢宣佈,仲話希望大家會尊重其決定。
鄧月平煞有介事拍片表示有嘢宣佈,仲話希望大家會尊重其決定。
原來是宣佈開了新YouTube Channel教整嘢食,片中的她穿旗袍教意大利麵團,好"  Fusion"!

原來是宣佈開了新YouTube Channel教整嘢食,片中的她穿旗袍教意大利麵團,好" Fusion"!

結果數小時後,Larine再於Ig出Po公佈消息,原來她只是宣佈新YouTube Channel面世了,並留言:「今日係1/6/2020,我要宣佈我嘅channel寶寶出世啦,籌備咗幾個月嘅節目出世啦,第一集由淺入深《義大利麵麵團》#哈哈哈」一眾粉絲即鬆一口氣,對於被誤會邀宣佈退出,Larine即拍定心丸回覆:「呢個你放心,永遠不會。我畢生志願係死喺大螢幕。」




鍾意就快D Share啦!