掃呢頁CODE去手機

2020年6月2日 星期二

IU:靠後天努力變靚!公開韓國女星減肥秘訣 #IU

真係好難相信係同一個人!唔少韓國女星嘅身形都勁弗,仲好似食極唔肥咁,但原來當中有唔少演員同女團成員都曾經係肥妹,靠後天嘅努力變靚,今次就睇吓介紹幾位減 ...




真係好難相信係同一個人!


唔少韓國女星嘅身形都勁弗,仲好似食極唔肥咁,但原來當中有唔少演員同女團成員都曾經係肥妹,靠後天嘅努力變靚,今次就睇吓介紹幾位減肥成功嘅女星同佢哋嘅減肥秘訣啦。


IU 極端減肥法
舊年憑韓劇《德魯納酒店》喺演技上獲得肯定嘅靚聲女歌手IU,身形纖瘦嬌小,出期初期有啲Baby fat,靠節食同做運動搣走肥肉,佢曾經喺節目上公開減肥餐單,早、午、晚餐分別會食一個蘋果、兩個番薯同一杯蛋白質飲品,佢仲試過只食極少份量嘅食物,整日瘋狂做運動,包括行樓梯、拉筋及帶氧運動,4天內成功減4公斤,有唔少女仔都試過跟住「IU減肥法」去瘦身,但就話真係好辛苦呀。


鄭恩地 靠做運動健康瘦身
女團Apink主音鄭恩地出道初期腿粗粗,嘗試過多種方法減肥,佢話最初試過服用食慾抑制劑等減肥藥瘦身,但好快反彈,更令健康變差:「除咗身體差咗,仲會腰酸背痛,學生時期我明明做仰臥起坐係第一名嘅,但身體差咗之後,我一下都唔到,所以決定開始做運動。」佢最後靠健身成功瘦咗14公斤,佢最近受訪時就話唔會再刻意節食:「依家我夜晚仲會嗌炸雞食,雖然食得多會肥,但因為我一星期會做5次運動,每次做兩個鐘,所以就算食得多都唔會肥。」


秀智 節食告別水腫
女團miss A出身的秀智於2012年主演電影《初戀築夢101》獲得「國民初戀」嘅稱號,擁有1米68高佻身材嘅佢,曾經因為水腫及腿粗而受困擾,佢當時喺節目度話:「我係淨飲水都會水腫嘅體質,所以每次有人講起同肥肉有關嘅話題,我都覺得好受傷。」秀智曾公開減肥時的餐單,早、午、晚餐會食雞胸肉、玄米飯和沙律、兩個番薯,晚上6點後就唔會進食,佢仲獨創咗「企鵝式運動法」,可以緊緻手臂線條同防止胸部下垂。


姜素拉
擁有105厘米長腿嘅女星姜素拉,學生時期係肥妹一名,原本重72公斤嘅她為了入話劇部而勁減20公斤,唔少網民都形容佢係真人版「醜女大翻身」,而佢出道後一直因為駝背而出現「烏龜頸」,接受姿勢矯正後看起來身形變得更苗條,女人味大增,當被問到係咪正在減肥時,她就話係靠矯正行路嘅姿勢同坐姿改善線條,而體重其實冇太大差距,可見姿勢正確係十分重要!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!