掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

駱文捷:前新聞小花駱文捷升呢做媽咪 囡囡餅印勁精靈 #駱文捷

恭喜晒~前新聞小花駱文捷(April)2017年與總督察鄧翊幾結婚,婚後離開無綫轉型為公關公司副總裁,搖身一變做女強人。今年宣布造人成功,今日Apri ...




恭喜晒~


前新聞小花駱文捷(April)2017年與總督察鄧翊幾結婚,婚後離開無綫轉型為公關公司副總裁,搖身一變做女強人。今年宣布造人成功,今日April於社交網上載初生嬰兒相,宣布上周誕下囡囡「豆豆」,休息一個星期終於有精神用電話。


佢留言:「豆豆上星期已經出世喇!經歷左(咗)新手爸爸媽媽一輪忙亂之後,終於有時間精神㩒(撳)下(吓)電話,從二為一體,到bb出世,產房中響亮的喊聲,你讓我見證生命的奇妙,也讓我知道作為媽媽的勇敢。願你健康快樂成長,常存感恩,勇敢面對世界!」相中見「豆豆」眼耳口鼻標緻,頭髮濃密,長相似足媽咪一樣靚女。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!