掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

【重新再出發】李婉華宣佈終於有「台」YouTube開Channel繼續撐港人 #李婉華

移居加拿大多年的李婉華,面對香港在過去一年的巨變,曾經多次表態支持香港人,不過在上月底,婉華有份參與的《住加女人》FB專頁忽然寫上:「婉華心累了,需要 ...






移居加拿大多年的李婉華,面對香港在過去一年的巨變,曾經多次表態支持香港人,不過在上月底,婉華有份參與的《住加女人》FB專頁忽然寫上:「婉華心累了,需要休息。想好新的方向,重新再出發。 」其後婉華回覆《蘋果》表示:「真的唔係壓力,會改變一個方式再出發。真的累了要休息。小朋友返學要準備。謝謝你,不用擔心。」小休過後,婉華終於重新出發,繼日前在FB開「李婉華專頁ANITA LEE CHANNEL」後,今早拍了一條短片在YouTube新開的Channel「移加李婉華」播放。

在短片中,婉華興奮地表示很開心終於有自己的平台,除了加拿大的資訊外,仍然會緊貼香港的資訊:「其實有好多題材我自己都未試過,如果大家想睇啲乜嘢,記住留言話俾我知,我會盡量滿足大家。希望大家多多支持我,如果我嘅YouTube Channel嘅訂閱超過4000個subscriber嘅話,我就會表演唱歌,我而家開始練歌,希望可以快啲唱俾你哋聽喇。」

婉華在去年因為在加拿大中文電台主持節目《小心華之里》上,播放了港人抗爭歌《願榮光歸香港》而遭電台打壓,最終電台在今年5月以改革為由,將婉華主持了15年的《小心》結束,其後婉華在YouTube開Channel繼續為港人發聲,日前婉華接受商台節目《903號訪》重提此事,她說:「係咪因為呢樣嘢?我真係唔敢講,要人哋先知道,每一樣嘢都會有完結嘅時候,當然嗰個完結係完得好突然,但總會有呢一日。」

事情發展至今,已經超過3個月,婉華坦言仍為節目被終結而耿耿於懷:「嗰個感受仲係好深,嗰個節目做咗太耐,我一直都好畀心機,同呢度嘅華人聽眾建立咗關係,梗係難受。嗰陣呢首歌啱啱推出,有一個好靚嘅MV版,之後我又睇到《New York Times》介紹呢首歌,話係由一個好後生嘅作曲家Thomas寫出嚟,仲話呢首歌喺香港好受歡迎,一上架已經有過百萬點擊率,我俾呢個news吸引咗,所以咪不如介紹俾觀眾聽。」她續說:「嗰陣都未有手足喺商場唱,公司又冇話係禁歌,香港亦都冇話係禁歌,我見商台有播,港台都有播。之後我有啲港台朋友話,因為我播咗之後就禁播咗,完全冇人話我知係禁歌,純粹係因為首歌好先會播,於是個後果,我要承受。」

其後婉華轉戰網絡世界,在YouTube開channel:「我唔係一個時事評論員,只不過係從心講啲內心嘅說話,我淨係話支持香港人,因為,我係香港人。我明白年輕人嘅心態,明白佢哋嘅苦。網絡世界的確好自由,可以暢所欲言,如果你哋想知多啲加拿大資訊,我好樂意提供,我做到啲乜嘢都會盡量做,但係我絕對唔係前線抗爭者,我可以講自己係一個和理非,但係我願意說你講:『我係同你同行。』」

小休過後,李婉華今日宣佈有新動向。(FB圖片)


李婉華同時在FB和YouTube開channel。(網上截圖)


網民留言支持。(FB截圖)


網民留言。(網上截圖)


婉華在上月底表示要思考自己的方向。(FB截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!