掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

【細So偷食】Macy老公獨家專訪:我太太真係好好,但太易相信人! #Macy #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

有些人在婚姻中總有風浪,情路崎嶇不平,受不了外界誘惑,另一轉捩點是婚外情。商台前DJ蘇耀宗(細So)被踢爆背妻出軌,前年偷食KOL「阿B」,二人孽緣直 ...






有些人在婚姻中總有風浪,情路崎嶇不平,受不了外界誘惑,另一轉捩點是婚外情。商台前DJ蘇耀宗(細So)被踢爆背妻出軌,前年偷食KOL「阿B」,二人孽緣直至今年6月才結束,阿B更發現自己染上HPV病毒,由於偷食女角身份成謎,不少網民化身偵探「緝B」,令車泳希及熊仔頭女神阿Bie誤中副車,昨晚Macy接受《蘋果》獨家專訪,爆喊暗示自己為細So做人工流產手術,她亦就感染HPV給老公一事而感到抱歉,事後Macy形容丈夫是「一名好先生及好爸爸」,並承認已原諒了她。

Macy老公王生眼見太太飽受輿論壓力,今日他透過《蘋果》回應此事:「其實我太太真係好好,我成日都同病人講佢無缺點,做事工作湊小朋友都做得好好,但份人太簡單,好易信人,我太太同對方開始時,我都有同佢講過,唔好太相信對方,呢一切都唔係真心。」

Macy老公王生亦維護着太太及家人:「佢只係太易相信人,人哋對自己好就覺得係真心,只係將份真心交錯咗畀人,但無論如何,事情過去咗,我覺得佢勇敢面對,錯咗自己肯認,而且有決心離開錯嘅人,亦立刻離開咗網上世界,我見到佢已經好有誠意,希望大家都保護返我哋。」

對於老公開腔撐自己,Macy好感動,她指老公一向是低調的人,「首先要同佢講對唔住,亦都好感謝佢一路以嚟都清楚成件事,仍然繼續守候去等我睇清楚所有嘢,往後嘅嘢我唔想再交代,因為大家都唔知發生咩事,只可以話佢一直企喺我身邊,當佢見到新聞出咗,佢都決定同我一齊去面對,我哋都會繼續努力去面對。」據知Macy與老公王生年齡相差20年,而Macy剛在周一(31號)踏入35歲生日,未想到卻揭出這段不倫戀「贈興」。

問及王生是否收到惡意訊息,Macy指這些訊息都是別人慰問她老公的心情,覺得替他不值,覺得「他老婆係咁」之類,Macy凌晨跟老公聊到4點,兩公婆亦有共識,她續道:「我剛才一直同先生傾,因為佢都收到msg,一啲msg,佢想有少少嘢回應返,因為佢真係平時唔出聲,怕醜嘅,但佢話一直以嚟佢有啲說話都係咁同病人講,咁當佢收到有啲熟嘅病人同佢msg嘅時候,佢就話唔想逐個回應再延伸件事,因為唔想再有人傷害到我,噚晚我哋傾到4點。」《蘋果》記者今早10點幾,曾到Macy老公王生的工作地點視察,Macy稱老公的醫館今日休息,她老公一星期放假3日。

另外,不少網民發現細So相當努力,用了一晚時間把自己IG的留言刪剩一個,只保留回應婚外情報道向太太及家人的post。未知是否痛定思痛,希望重新出發。

記者今早10點幾,曾到Macy老公王生的工作地點視察。(蘋果日報圖片)


Macy稱老公的醫館今日休息,她老公一星期放假3日。(蘋果日報圖片)


Macy亦承認這張網上流傳的舊照是她老公本人。(網上截圖)


不少網民發現細So用了一晚時間把自己IG逾1,800個留言刪走,只留下道歉post。(IG截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!