掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

【獨家專訪】Macy默認為細So做人工流産 惹性病給老公感抱歉 #Macy #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

前商台DJ蘇耀宗(細So)被踢爆背妻出軌,偷食女主角練美施(Macy)今晚接受《蘋果》獨家訪問。她在訪問中,詳細交代她和細So的感情瓜葛。訪問中,Ma ...






前商台DJ蘇耀宗(細So)被踢爆背妻出軌,偷食女主角練美施(Macy)今晚接受《蘋果》獨家訪問。她在訪問中,詳細交代她和細So的感情瓜葛。訪問中,Macy多次強調和細So這段出軌孽緣一開始便是錯,可是往後越愛越深,越錯越難以自拔,結果導致一發不可收拾的地步。訪問其間,Macy一度爆喊,更暗示自己為細So做人工流產手術,而她亦就感染HPV給老公一事而感到抱歉。

做人工流產手術 細So不知情

Macy在逾30分鐘的電話訪問中,她多次表示:「我知道呢件事係錯嘅,亦都覺得對唔住。」對於今次因朋友看不過眼,為她抱不平爆大鑊,Macy堅稱事前不知道,如果得知必定會阻止。Macy受訪時,提到「身體唔止一次受過傷害」,問到她受到甚麼傷害時,Macy隱晦地表示:「可能要做過手術,唔止一次嘅手術,咁……除咗你話因為子宮頸嘅問題要做一個切割嘅手術啦,連蘇生都唔知道嘅,係我事後先至同我朋友講到……因為我有幾日係消失咗,消失咗嗰樣嘢其實蘇生都知道嘅,佢有同我朋友溝通過,當然係咩事佢唔係好清楚,我唔係好想講係咩事,我唔想再有任何揣測或再攞一啲證據出嚟,我相信因為朋友真係好唔開心,見到我亦都好唔開心,咁我本身身體又真係唔好嘅,可能見到我又喊又瘦又唔食飯,日日就喺度好似……唔知做乜咁樣。」

記者追問Macy是否曾為細So墮胎?她默認:「唔想提。做子宮手術嘅事,係朋友同先生知,其他手術只有我知,朋友都係事後先知,冇其他人知。」是否細So都唔知她墮胎?Macy表示:「唔回應。」

主動斬纜男方死纏

講到斬纜的決定,Macy覺得「要去狠心啲去做一個決定」,她亦有向細So提議先分開一段時間:「去到我同佢太太(蘇太)講之前,其實我都已經冇乜點覆,我都有同佢講過如果你放唔低嘅,不如我哋冷靜一下先,一個月也好,諗清楚可能唔係你想像中咁樣。」與細So糾纏不清,她曾寄一本寫下她對細So感覺的簿給對方,分手後欲取回,有朋友做中間人做聯絡,但細So稱已棄掉,Macy指自己情緒崩潰:「我唔可以講話我冇錯,但係喺嗰一刻,我自己個人嘅情緒都真係崩潰喇,係真係想消失嗰種,因為覺得喺呢段關係裏面suffer咗好多,雖然係錯嘅,成件事一開始係錯,但係喺入面我付出嘅嘢全部都係真心,亦都從冇怪過佢,有啲乜嘢做得唔好,唔係淨係佢錯,我自己都有責任。」Macy決定搵蘇太,因為認為對方才能叫停細So,Macy說:「我同佢太太講咗,叫佢放低我,喺嗰段期間就算我唔覆佢,佢都會搵我,我一見到佢嘅訊息啲情緒就會嚟。」

問Macy信不信細So真心愛她,她「遊花園」無直接回答,講到得性病,她指自己與老公有定期驗身,肯定不關老公事,但問到她與細So是否因病而分開,她說:「係當中所有唔開心嘅嘢,無論係病定係其他身體傷害,仲有其他嘅傷害。我朋友係見證住呢一切,我當中真係想走過好多次,我都認我係心軟嘅,都真係有講過好多次不如放低啦。」

稱已獲丈夫原諒

提到Macy的婚姻狀況,她坦言未離婚,但與丈夫的關係,在與細So一起前已經在「協調」,Macy強調並非因細So介入致令她與丈夫的關係有變,而她與細So分手後,亦沒有特別向丈夫提及,Macy形容丈夫是「一名好先生及好爸爸」,又指丈夫已原諒了她,並表示會站在她身邊。問到會否與丈夫重修舊好,她稱因為涉及私人事,不欲提太多,也不想一向低調的丈夫要再承受其他的事。

問到為何勇敢認自己是第三者:「其實由新聞出到而家,我都有諗點平息呢件事,唔係平息我嘅錯,而係唔想帶嚟更加多嘅傷害,大家都有大家想保護嘅人,可能報料嘅人未必想保護我,但我有想保護嘅人,我屋企人、朋友、對方。」問到最後有沒有甚麼想和細So說,她說:「我冇諗過呢樣嘢,我諗過去嘅兩年半,我所做過或我嘅為人,佢應該好清楚,如果我要做呢一樣(引爆偷食事件),我唔需要呢一刻先做,我明白有啲位係會去到冇理智,我嘅選擇係面對呢件事,我會坦白交代要交代嘅人,我唔知對方點交代呢件事,所以我一直都冇為自己解說一啲事,因為怕對方嘅版本同我唔一樣,我只係希望呢件事平息。」

「愛一個人便會信他」

講到激動處,Macy聲淚俱下表示:「其實我真係唔係……大家諗嗰種嘅……可能當係玩嘅態度去對待呢一段關係,就算呢段關係開始係唔啱,但係我對待呢個人係……真係認真嘅!咁而我喺關係裏面嘅時候,無論有幾多唔好嘅嘢出現咗,可能我都相信佢對我係真嘅。咁所以受咗咁多傷害之後,點解我都會堅持到去咁耐,係因為每一次佢都會同我講,佢真係唔會離開……你當我嗰輪真係信囉,佢講嘅任何嘢,就算我身邊知道嘅朋友,都講根本冇可能嘅嘢點解你會信?但我最尾都揀信囉,因為我覺得,你真係愛一個人嘅時候,你會真係相信嘅,因為如果你唔信嘅時候,所有嘢都係冇意義。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

《本土情味》結集《飲食男女》雜誌經典欄目「老字號」文章,記錄香港40家飲食老店的動人故事,見證香港飲食史的甜酸苦辣。即日起,於各大便利店及書報攤有售,並於《蘋果日報》你的優惠網上獨家發售!


鍾意就快D Share啦!