掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

蘇耀宗(細So):小三驚爆懷有細So⻣肉 Macy默認墮胎 #Macy #小三 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

Macy澄清自己唔係爆料者~前DJ蘇耀宗(細So)被爆出背妻偷食,而小三正是已婚及育有兩位小朋友嘅練美施(Macy)。事件發生至今有唔少網民推測爆料者 ...




Macy澄清自己唔係爆料者~


前DJ蘇耀宗(細So)被爆出背妻偷食,而小三正是已婚及育有兩位小朋友嘅練美施(Macy)。事件發生至今有唔少網民推測爆料者正正就係Macy本人,更傳出佢曾為細So懷孕及墮胎,她接受東網問時澄清:「事情發生之後我都要諗辦法處理同解釋,如果我早有準備就唔使諗咁多,爆料呢件事我唔知情。」


佢哋兩個呢段孽緣歷時兩年以上,Macy被問及有冇曾經後悔?她說:「其實提出分手之後已經冇聯絡,事件都發展得好快,我都唔知會有乜嘢出現,所以都冇嘢回應、交代同解釋等等。明白開始係錯,但當中一切都係認真。」被問到依家真身現形,會唔會擔心影響到家人?Macy表示:「佢一直企喺我嘅方向去支持,亦都明白會一起面對。」


對於被指懷有細So骨肉及做過人工流產手術,Macy一反常態避談事件,不肯正面答覆,只以「冇回應」作答。對於把性病傳給老公,她稱已得老公原諒並會一齊面對。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!