掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

蘇耀宗(細So):【絕世好老婆】睇得又煮得!阿Wing為細So煮足7粒鐘飯 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

有個咁嘅老婆仲要偷食?現年41歲嘅前電台DJ細So(蘇耀宗)爆出偷食人母KOL練美施(Macy)長達2年半,唔少人都好心痛細So老婆阿Wing,成個社 ...




有個咁嘅老婆仲要偷食?


現年41歲嘅前電台DJ細So(蘇耀宗)爆出偷食人母KOL練美施(Macy)長達2年半,唔少人都好心痛細So老婆阿Wing,成個社交網都係家庭生活照,表面幸福但有苦自己知!


阿Wing嘅生活離唔開仔仔同老公,雖然要湊住兩個小朋友,但都經常為家人炮製晚餐,仲要非常唔簡單,咩招式都難唔倒佢,好似有泰式明爐烏頭、素三杯雞、韓式拌飯,賣相非常吸引,睇見都令人羨慕有個咁煮得嘅老婆!


而細So喺40歲時就重回茹素行列,阿Wing日日都要𢱑爆頭諗煮乜好,日日諗煮乜餸已經難,仲要諗素食菜式,少啲心血都唔得不過阿Wing並冇Hea煮,仲愈煮愈出色,喺8周年紀念日時,佢仲由下晝2點煮到夜晚9點,整咗餐符合全素及生酮飲食條件嘅法國菜全餐,有牛油果魔鬼蛋、普羅旺斯燉菜、法式洋葱湯、法式蔬菜凍批及Carbonara,呢個老婆可以去邊搵呀?


雖然日煮夜煮,自己都食唔少,但阿Wing身材非常好,擁有一雙長腿同腹肌,完全唔似生過兩個細路!佢仲好鍾意水上活動,仲不時帶埋囝囝出去親親大自然同滑吓水,一家都好陽光!


唔好睇佢咁崇尚大自然生活,其實佢曾經係怪獸家長,自爆同細So有過嚴重教育分歧!今年初佢接受東網訪問時,表示:「我個仔6個月大嗰陣,我已經報定晒Playgroup,準備幼稚園面試,但我老公就叫我定啲嚟,唔使太緊張。」當時佢曾大讚細So Man︰「佢起咗間樹屋之後,啲仔當佢神咁拜,其他老公見到都表示好大壓力,話佢做壞規矩。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!