掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

張致恒:細So影響勁感觸?張致恒結婚一周年發長文答謝老婆 #張致恒 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗

一個浪子回頭嘅好例子。前DJ細So(蘇耀宗)近日爆出偷妻偷食網紅,好好先生形象插水,被全城怒罵賤男!去年亦捲入桃色風波嘅藝人張致恒(Steven),自 ...




一個浪子回頭嘅好例子。


前DJ細So(蘇耀宗)近日爆出偷妻偷食網紅,好好先生形象插水,被全城怒罵賤男!去年亦捲入桃色風波嘅藝人張致恒(Steven),自從婚後兼當爸一改慈父形象,趁住今日同老婆區燕雯結婚一周年,Steven感觸發長文答謝對方原諒及付出,仲隔空向老婆示愛講我愛你,完美演繹浪子回頭。


Steven留言:「今日係我同佢嘅大日子,結婚一年了,我好想多謝我老婆,用一個無私嘅心去接受我嘅一切,當初我把事情搞到咁大,但係佢仲原諒我。其實一開始我講咗無數咁多嘅大話嚟呃佢,佢一直都以為我分咗手,所以先同我一齊,直到所有事情爆煲,佢先知道原來我仲未分手。呢一年以來好多時候佢諗返起我對佢做嘅嘢,佢都會自己一個人喺度喊,見到佢咁樣我真係好心痛,亦都好後悔自己做過嘅錯事。好多謝老婆用咗一年嘅時間去改變咗我呢個心,我會用一世承諾嚟報答返你對我嘅愛。」唔少網友留言支持Steven,話知錯能改最重要,安慰佢過咗去就唔好再諗。


最近轉型做KOL嘅Steven仲上載段結婚週年紀念日「特備節目」短片,為冧老婆,抱住細仔餵奶嘅佢甘願被對方唧黑頭,不過捱唔住痛嘅Steven不斷地叫,似乎一啲都唔享受,相反老婆就係咁笑,氹到對方好開心,認真sweet!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!