掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

蘇耀宗(細So):小三阿B車震後出血證實染HPV 細So親回事件 #小三 #徐熙娣 #細S #細So #蘇耀宗 #鍾鎮濤 #阿B

好亂呀!前電台DJ細So(蘇耀宗)近日爆出背妻偷食小三「阿B」,雖然佢已經認錯兼老婆表態原諒及支持,正當大家以為事件會慢慢轉淡時,突然爆出細So傳染性 ...




好亂呀!


前電台DJ細So(蘇耀宗)近日爆出背妻偷食小三「阿B」,雖然佢已經認錯兼老婆表態原諒及支持,正當大家以為事件會慢慢轉淡時,突然爆出細So傳染性病畀阿B!


據知佢哋會玩「車震」,曾經發生性行為時阿B發現出血情況,經檢查後確認感染HPV(人類乳頭瘤病毒,俗稱「椰菜花」),為此事曾大興問罪之師,有指當時細So坦認傳染性病畀阿B,就此事向細So查詢,他表示:「當其時從佢(阿B)口中知道呢件事,因為未了解狀況,我只能同佢道歉同埋安撫佢,而事後我同我太太都有去做身體檢查,發現我同太太都冇染病嘅。」問到細So冇染病,是否指阿B講大話,他說:「我真係唔清楚。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!