掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

羅志祥:【被爆又Like大胸女】羅志祥秘密練兵 舞王重出江湖? #羅志祥

小豬復出?台灣天王羅志祥(小豬)有亞洲舞王之稱,早前爆出桃色醜聞時其喺台上跳「空幹舞」隨即被翻出,成為一時佳話!最密密更新社交網嘅佢,不時傳出復出消息 ...




小豬復出?


台灣天王羅志祥(小豬)有亞洲舞王之稱,早前爆出桃色醜聞時其喺台上跳「空幹舞」隨即被翻出,成為一時佳話!最密密更新社交網嘅佢,不時傳出復出消息,雖然日前好友大根(黃亮鈞)唔收口繼續爆料,但心情似乎唔受影響,佢晒出練舞片段秘密練兵,唔通舞王真係準備重出江湖?


小豬雖然日前多時未喺舞台上表演,但舞技似乎冇生疏,跟隨節奏擺動身體,不過佢就話:「哥只是練舞,沒別的意思,不要亂下標喔!」


另外,有網友發現小豬近日於社交平台,不斷狂Like一名網紅嘅性感相,照片中可見該網紅衣着打扮相當性感,火辣身材十分出眾,加上白裏透紅肌膚,惹人垂涎!不過都有網民為小豬解畫,可能手滑誤Like啫!


小豬Like爆嘅網紅叫苗苗,身高163cm,體重48kg,最緊要係擁有34E好身材,有「台版三上悠亞」之稱!睇番佢社交網啲相,苗苗似乎唔多鍾意着衫,清一色大晒事業線,水着相都當然唔少得,仲見佢做過賽車女郎,真係十分惹火!苗苗吸like有妙法,社交網有9萬粉絲追蹤,見佢都有關注小豬嘅社交網,但小豬就冇關注苗苗,究竟有咩驅使小豬專登撳入去畀Like呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!