掃呢頁CODE去手機

2020年9月3日 星期四

【鐵騎狂迷│兩年擁四架】森美揸電單車做外賣仔體驗:上星期跟朋友送貨 #森美

47歲的森美,近年愛上皮包鐵,兩年內擁有四部電單車,現更索性棄用私家車代步,改為鐵騎上班。這日森美在商台收工,駕著一輛價值十萬元的八十年代古董哈利離開 ...






47歲的森美,近年愛上皮包鐵,兩年內擁有四部電單車,現更索性棄用私家車代步,改為鐵騎上班。

這日森美在商台收工,駕著一輛價值十萬元的八十年代古董哈利離開,在返家之前,還駕著他心愛的哈利去尖東海旁兜番轉!

駕古董哈利,等如中佬騎住中佬,沒有風馳電掣,亦無左穿右插,全程安全駕駛,森美嫂睇到呢幕,應該好放心!



之後跟停泊在海旁的森美聊兩句,原來他的電單車牌考了十年之久,但等到十年後先做鐵騎士,他說:「以前仔細老婆嫩,萬一有乜事,成頭家邊個管。依家仔女都大,感受下自由自在感覺。唔知點解我好鍾意七、八十年代嘅嘢,可能嗰段時間嘅香港好靚同美好,想追回一個年代嘅回憶,所以鍾意揸古董哈利。」

對他而言,電單車牌唔難考,老婆嗰關先難搞!所以想出車,服務對象必以老婆為先。「本來佢都唔放心,直至佢發覺可以買餸之後就好放心。九龍城買餸成日遇上塞車,有次佢話:『你揸駕綿羊仔落去幫我買豆腐!』見我好快完成任務,自始之後佢就冇再煩我,因為佢發現揸電單車可以幫佢買餸。」一磚豆腐就過到關!

已經家有四架「玩具」,他還準備訂第五部,是「哈利」雙座位,可載老婆去兜風,天若有情呀!

「兩年內已經買咗四架車,第一架係練習車,只係萬幾蚊;然後就買咗呢一架,後來為咗方便買餸,就買咗一架偉士綿羊仔。」

至於入第五部電單車,老婆冇乍型咩?「因為呢款舊車,保值潛力比較好,我就係用呢種方法去氹太太,我話手袋都會跌價,但電單車真係唔會跌價,例如買入價十萬,呢類車駕駛兩三年後仍然值十萬,甚至有時會升值一兩萬。」

「而且我每次買,都係睇我接到幾多個外快job,每個job有餘錢淨,我先可以買。不過依家經濟唔好,無乜job,想再買都唔得,我擁有嗰幾部,加埋準備運到香港嗰部,都係疫情前買落。所以唔好以為我大使,我好慳家架!全香港都知道,講到精明消費,除咗嘟姐,之後就輪到我,哈哈!」

開枱有麻雀腳,玩車都有車腳,圈中志道合,就有這兩位。森美:「張繼聰,仲有張振朗,佢都係畀張繼聰導佢玩。」

三個男人,每星期約埋鍊返轉!「星期日朝早,大約六、七點大家就會起身,然後約個地點,等齊人就出車,一般從九龍出發到元朗、大埔兜一圈。我哋係朝早灰姑娘,中午十二點前全部都需要交人,所以一句:『夠鐘交人』,大家就會好乖,返屋企交人。」

現在疫情下,造就好多鐵騎士,轉做外賣仔搵食。森美竟然都體驗過。「係呀,我上星期都跟過朋友送貨。當時我打電話俾朋友問佢喺邊?然後佢話出緊車送外賣,我同佢互傳短訊唔夠三句,佢話已經賺咗百五蚊。我話有冇搞錯?個幾鐘只係傳咗三個短訊,就已經賺咗百五蚊,我坐喺屋企零收入,所以想跟住佢了解一下。我真係跟住佢,喺佢嗰區兜咗一個圈,都幾開心嘅。」

大家放心,森美唔係爭飯食,佢去體驗,只係為咗呢樣嘢!

「我構思緊一個關於香港人駕駛電單車嘅故事,代表住香港其中一段時期。當然有一部份好似我咁,屬於悠閒性質,但有啲真係為搵食,

好辛苦。呢個係一個幾好嘅題材,可能之後拍成網上電影,或廣播劇。」

----------------------------

守住新聞自由 和你撐計劃每月$300起撐《壹》仔

按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!